Τρίτη, Μαΐου 29, 2007

Επιτέλους...


Κι όμως.. έγινε και αυτό... Επιτέλους κατορθώνω να κάνω κάτι που ήθελα τουλάχιστον 4 χρόνια.. Να ξεκινήσω κάτι που θα με γεμίζει, κάτι δικό μου... Κάτι που θα με διασκεδάζει..

Πραγματικά σήμερα ένιωσα "γεμάτη".. Θα μου πείς οκ, καλά αισθάνθηκες γεμάτη επειδή ξεκίνησες χορό? Ναι, κι όμως.. Ήταν κάτι που ήξερα οτι θα μου αρέσει μα ποτέ δεν το τολμούσα.. Ίσως επειδή όντως κάποια χρόνια δεν είχα το χρόνο, ίσως επειδή φοβόμουν μήπως απλά μου μείνει στο τέλος ο ενθουσιασμός, ίσως επειδή δεν το είχα πάρει ποτέ απόφαση..

Σήμερα απλά πήγα, γράφτηκα και έκανα το 1ο μου μάθημα... Σαν μικρό παιδί που ξεκινάει κάτι το οποίο το ενθουσιάζει τόσο πολύ..

Απλά ενθουσιασμένη... απλά.. ήρεμη..

Απλά... είσαι μαζί μου και με κάνεις να χαμογελώ... μαζί με αυτό...

2 σχόλια:

par...alogos είπε...

Τι χορό;
Καλαματιανούς και τέτοια? :P:P:P

[όχι γιατί αν κάνεις τέτοια έλα σε πέντε έξι γάμους στην Επανομή και θα γίνει expert]

just..living!!! είπε...

χχχ

Οχι καλέ..!!!Ξεκίνησα γιόγκα και μοντέρνο από χορούς..!!!Δηλαδή από RNB μέχρι χορό κοιλιάς..!!!

Βασικά κάνουμε χορογραφίες διάφορες απότι κατάλαβα..!!!Μα γενικά μου αρέσει..χορός να'ναι και οτι να'ναι!!!