Κυριακή, Μαΐου 20, 2007

Ταξίδι...με το νου...και..πάζλ..!!!

Κάθομαι στο δωμάτιο μου... πρέπει να ξεκινήσω διάβασμα... μα δεν μπορώ με τίποτα να συγκεντρωθώ... θα ήθελα να είμαι εντελώς αλλού..... οχι εδώ.. κάπου μακριά.. μακριά από εδώ...


Ίσως σε ένα νησάκι, κοντά στη θάλασσα.. και άς έχει άσχημο καιρό.. δεν θα με πείραζε καθόλου ένα μπανάκι στη θάλασσα με βροχούλα.. και όμως εγώ είμαι δώ... προσπαθώντας πάνω από κάτι σημειώσεις να βγάλω άκρη.. μιλάνε για Pr, για αυτό που όντως μου αρέσει.. μα αυτή τη στιγμή οχι, τίποτα δεν μου αρέσει.. μου φταίνε πολλά.. διότι ίσως κάτι μου λείπει.. δεν μπορεί να έχει συνέχεια ο άλλος άδικο.. οχι, κάτι δεν πάει καλά...


Θα προσπαθήσω λοιπόν να βρώ το κομμάτι που μου λείπει από το πάζλ...και ελπίζω να το βρώ σύντομα.. οτι και να είναι αυτό.. ακόμη και άν το έχω και δεν το έχω ανακαλύψει ακόμη..

Αυτή τη βδομάδα είπαμε, θα ξεκινήσω κάτι που θέλω καιρό..(ελπίζω δηλαδή)..

Πάει να βγεί λίγο ο ήλιος και μετά από 5 λεπτά πάλι κρύβεται.. μου θυμίζει εμένα.. καμιά φορά έτσι και εγώ πάω να ξεκινήσω κάτι και τσούπ, από φόβο ξανά πάλι μαζεύομαι στο.. καβούκι μου...

Ίσως επειδή μου λείπει η δυναμικότητα... να πάρω αυτό που θέλω.. μα δεν είναι έτσι... αργώ να πάρω αποφάσεις, ναι.. φοβάμαι για την ακρίβεια τις συνέπειες τους.. μα όταν πάρω μια απόφαση.. τότε θα γυρίσω τον κόσμο ανάποδα και θα το προσπαθήσω...



Δεν ξέρω τι ξεκίνησα να γράφω, μα ήθελα να γράψω τις σκέψεις μου, έτσι απλά για να υπάρχουν.. ίσως για να τις δαιαβάσω και γω..-και τι κατάλαβα..???χχχ


Θέλω ίσως να βγώ απλά έξω, και δεν με βοηθάει ο καιρός.. κοινώς θέλω να φύγω και να πάω κάπου.. κάπου όμορφα, με θάλασσα και ηρεμία.. ηρεμία δεν ξέρω γιατί.. δεν αναζητώ πολλές φορές την ηρεμία.. τώρα όμως ναι θα το ήθελα..







Και επειδη.. όσο ζώ ελπίζω... γιατί οχι??? Μπορεί το άλλο Σαβ/κο να κάνω κάτι... το μόνο σίγουρο..αυτό το Σαβ/κο πήρα δυνάμεις..!!!

3 σχόλια:

Αγγελική Στ. είπε...

Ε, αμα την πήρες την απόφαση, όλα τα υπόλοιπα θα ακολουθήσουν. Και θα είναι πιο εύκολα..

par...alogos είπε...

μα είναι το κλασικό. Μην κάνεις σήμερα ότι μπορείς να κάνεις αύριο...
χεχε

just..living!!! είπε...

@sunshine

Την πήρα..αρκεί να την πραγματοποιήσω κιόλας... διότι για μένα αυτά τα δύο δυστυχώς απέχουν πολύ..

@par...alogos

Έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτό που λές..ποτε να μην το κάνουμε αυτό..διότι όντως κάποια στιγμή θα το μετανιώσουμε μα τότε θα είναι αργά.. και ο χρόνος δυστυχώς δεν γυρνάει πίσω..