Τρίτη, Μαΐου 15, 2007

Θέλω να βάλω τα κλάματα...

Πραγματικά έχω τόσα νεύρα που θέλω να ξεσπάσω σε κλάματα... και τώρα δεν μπορώ... δε γίνεται..

Πίστευα οτι με ένα τηλέφωνο θα νιώσω καλύτερα.. έπεσα έξω.. δεν πειράζει..

Θα βρώ κάτι να ηρεμήσω.. κάτι που να μου αρέσει πραγματικά.. αυτό θα κάνω.. Και θα το ξεκινήσω άμεσα.. μέσα στις επόμενες μέρες... το επεξεργάζεται ο εγκέφαλος- που τώρα έχει πάθει ένα μπλάκ άουτ θα έλεγα..!!! Κάτι παραγωγικό.. κάτι που τόσο καιρό ήθελα να κάνω και ποτέ δεν έβρισκα το χρόνο....

................................................................................

7 σχόλια:

Αγγελική Στ. είπε...

Δεν θέλω να σου αφήσω σχόλιο. Δεν θέλω να σου πω ότι όλα θα πάνε καλύτερα, μπορεί και να μην πάνε.. ένα χαμόγελο θα σου αφήσω. Και να το κάνεις αυτό το παραγωγικό που θέλεις.. θα σε απελευθερώσει!

just..living!!! είπε...

@ sunshine

Μακάρι..η σημερινή μέρα ήατν χάλια,πραγματικά..

Όσο για το χαμόγελο..το καλύτερο..!!!

Πιο άμεσα δε γίνεται..!!!Πίστεψε με..!!!

cortlinux είπε...

καλή μου just...living αυτό που θα σου πρότεινα εγώ είναι όσο μπορείς να συγκρατηθείς και να σκεφτείς ήρεμα... ξέρω ότι είναι δύσκολο αλλά εμένα με έχει σώσει σε τέτοιες καταστάσεις...

και χαμογέλασε όσο κι αν βγαίνει δύσκολα στην αρχή στην συνέχεια βγαίνει από μόνο και σε βοηθά...

Ανώνυμος είπε...

Έχεις νέυρα; Κι εσυ; Οχι, πρεέπει να το ξεπεράσουμε αυτο...!

just..living!!! είπε...

@ cortlinux

Όντως βγαίνει πολύ δύσκολα..μου έπεσαν όλα μαζεμένα,δεν μπορείς να φανταστείς..ή όλα θα μου πηγαίνουν σούπερ ή όλα άσχημα..!!!αυτά είναι..

Όσο για το να σκέφτομαι ήρεμα..καμιά φορά η αντίδρεαση μου δεν περιμένει τη..σκέψη μου..αυτό είναι το κακό με μένα,οτι είμαι υπερβολικά αυθόρμητη και πως δεν μπορώ να κρυφτώ..

@ lifewhispers

Ποιός άλλος έχει..???τρελά όμως..και απογοήτευση πλέον πιο πολύ..Υγ κάτι πρέπει να κάνω εγώ..!!!

Sigmataf είπε...

Μια ζωή που κοστίζει κάθε μέρα πιο ακριβά.
Υλικά, ζωτικά, συναισθηματικά...
..................



Γιατί αισθάνομαι asxima όπως κι εκείνη την ημέρα που διαλύθηκε το παζλ στον αέρα.


ΣΤΕΡΕΟ ΝΟΒΑ-ΤΟ ΠΑΖΛ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ.

just..living!!! είπε...

Όντως πιο καριβά..κι όμως ,παρόλο που ισχύει αυτό, δεν νομίζω οτι καταλαβαίνουμε και τόσο τη αξία της..

Το παζλ στον αέρα.....

χχχ