Κυριακή, Μαΐου 27, 2007

Κριτική σινεμά.. - Κριτική από.. "εξώφυλλα"..

Χμμ... Γενικά είμαι πολύ σινεφίλ.. την προηγούμενη εβδομάδα για να πώ την αλήθεια, πέρα από 2 θρίλερ δεν μου είχε κινήσει την περιέργεια καμία ταινία..

Είχε γίνει ένας ψιλοπανικός με το Alter Ego μα για κάποιο λόγο δεν ήθελα να τη δώ.. απλά πίστευα πως δεν θα έχει καλή ερμηνεία και πως δεν θα άξιζε και τόσο...

Ξαφνικά όμως άκουσα καλά σχόλια από πολλους, και λέω.. οκ γιατί οχι, πάμε να τη δούμε..!!!!

Alter Ego

Μπορώ να πώ πως αυτή η ταινία με εξέπληξε.. ευχάριστα..!!!
Οι ερμηνείες ήταν πολύ καλές, τόσο του Ρουβά όσο και των άλλων ηθοποιών.. Αυτό που μου άρεσε σε αυτήν την ταινία και την έκανε διαφορετική για τα εληνικά δεδομένα ήταν η σκηνοθεσία της και η εικόνα που είχε.. Λένε οτι έιναι η ακριβότερη εληνική παραγωγή ώς τώρα- και δε νομίζω αυτό να έχει ειπωθεί για την αμοιβή του Ρουβά!!!χχχ
Υπήρχαν πολλές εναλλαγές και κάποια στιγμή είχε σοβαρέψει πολύ το κλίμα.. Κοινώς, δεν έφευγες από το σινεμά χωρίς προβληματισμό και χωρίς να έχεις κερδίσει κάτι.. Διότι αυτές οι ταινίες μου αρέσουν πιο πολύ...


Μετά από 3 μέρες λοιπόν, πέφτει η ιδέα στην παρέα για τους Πειρατές της Καραιβικής.. Λέω εννοείται..!!! Οι 2 προηγύμενες ταινίες ήταν καταπληκτικές..!!!( δεν ήξερες δε ρώταγες...???)


Πειρατές της Καραιβικής: Στο τέλος του κόσμου

Χμμ.. τι να πώ τώρα.. Απογοητεύτηκα από την ταινία αυτή και δεν το περίμενα.. άν είχε γίνει το ανάποδο, δηλαδή με το Alter Ego, οκ θα ήταν πιο φυσιολογικό.. Για να μην τα πολυλογώ, η ταινία είχε πολύ καλή σκηνοθεσία, δε λέω, μα .. ήταν πολύ κουραστική.. πραγματικά δεν έχω ξανακουραστεί τόσο πολύ σε ταινία.. οχι εγώ...χχχ λίγο ήθελε να με πάρει ο ύπνος.. Ήταν που ήταν πολύ μπλεγμένη, διότι εκεί που πήγαινες να καταλάβεις τα συμφέροντα του ενός, τσούπ γινόταν κάτι άλλο και το έχανες... Όπως και να έχει την περίμενα πολύ καλύτερη.. Τα σχόλια όσων έβγαιναν έξω από την αίθουσα..??? Καλή μωρέ μα κουραστική.. και μπλεγμένη.."




Έτσι λοιπόν, δεν θα πρέπει να κρίνουμε από...τα εξώφυλλα και το περιτύλιγμα..
Τι εννοώ..???Πρίν κάν πάω στους Πειρατές ήμουν σίγουρη πως θα είναι καλή.. Λίγο από τους ηθοποιούς που έπαιζαν, λίγο από τις 2 προηγούμενες ταινίες, πίστευα πως θα ακολουθήσει την ίδια "πορεία"... Σε αντίθεση με το Alter Ego που έλεγα οκ μια απλή ταινία θα είναι, τώρα για τους ηθοποιούς δεν ξέρω κλπ κλπ..


Έτσι λοιπόν και στη ζωή.. είναι λάθος να κρίνουμε κάτι χωρίς να το έχουμε ζήσει.. μόνο και μόνο από την εμφάνιση.. μόνο και μόνο από το "περιτύλιγμα" που λένε... Πόσες φορές την έχω πατήσει έτσι... Και είναι λάθος μεγάλο.. και άδικο...

4 σχόλια:

demonia είπε...

Σωστή σε βρίσκω ;-) Είναι καλό να μην είμαστε και πολύ προδιαθετιμένοι για τα πράγματα.Αλλά τώρα μου δημιούργησες πρόβλημα!Να πάω να δω τους πειρατές ή όχι...;;

just..living!!! είπε...

Να πάς!

Απλά να είσαι ξεκούραστος και προετοιμασμένος οτι ίσως /σίγουρα θα σε κουράσιε λιγάκι..!!!

χχχ

aggelika είπε...

Εμένα δεν ήταν η μεγάλη διάρκεια που δεν μου άρεσε στους πειρατές... Αν και εγώ κάπου μπερδεύτηκα και δεν ήξερα ποιος είναι με ποιον. Αυτό που μου χτύπησε άσχημα ήταν το τέλος. Δεν μου άρεσε ΚΑΘΟΛΟΥ!! Απογοητεύτηκα δλδ. Περίμενα κάτι ποιο φαντασμαγορικό για τέτοια ταινία που έχει κάνει τόσο παταγο..Και να φανταστεις εμένα δεν μου αρέσουν τα happy end!! Τεσπα, δεν λέω πιο πολλά γιατί κάποιος μπορεί να θέλει να το δει.. να μην τον επηρεάζω. Εσένα πως σου φάνηκε το τέλος?

just..living!!! είπε...

χχχ

Και σε με΄να δεν μου άρεσε το τέλος..γενικά απογοητεύτηκα από όλη την ταινία..την περίμενα πιο... "πάνω"..!!!

Εμένα μου αρέσουν γενικότερα τα happy end δεν μπορώ να πώ!!!χχχ :-)