Σάββατο, Μαΐου 26, 2007

Απολαύσεις ζωής..

Αλήθεια, έχω αναρωτηθεί πάρα πολλές φορές, τι είναι απόλαυση.. τι σημαίνει, πως την αντιλαμβάνονται οι άλλοι.. πως την αντιλαμβάνομαι εγώ..

Για μερικούς απόλαυση μπορεί να είνaι ένα νόστιμο φαγητό/ γλυκό.. για άλλους μια βόλτα στην παραλιακή.. ή ακόμη και μια βραδιά ήρεμη στο σπίτι..

Για μένα είναι.. το χαμόγελο σου.. το να είσαι γλυκός, το να είσαι εκεί, δίπλα μου, κοντά μου..
Ναι, έτσι μπορώ και απολαμβάνω.. μια γλυκία σου κουβέντα, και οχι το δάκρυ μου.. οχι πικρόχολα σχόλια.. Έτσι δεν απολαμβάνω, μα.. απογοητεύομαι... και επειδή έχω κουραστεί να απογοητεύομαι από ανθρώπους γύρω μου, από δω και πέρα...

Απόλαυση για μένα θα είναι το να μην "πληγώνομαι".. το να περάσει μια μέρα και να μου μείνει το χαμόγελο της.. και για να μην ξεχνόμαστε,το ανθισμένο της χαμόγελο...

Δεν υπάρχουν σχόλια: