Σάββατο, Μαΐου 12, 2007

Το ερωτηματολόγιο του Προυστ..!!!

Ύστερα από πρόσκληση του Par...alogou θα δώσω..και γω τις..δικές μου απαντήσεις...πλάκα πλάκα ωραίο ερωτηματολόγιο..!!!

Ξεκινάμε λοιπόν..!!!

1: Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι; Χμμ...για μένα ευτυχία θα πεί..μια όμορφη βόλτα στην παραλία, με τον άΝθρωπο που με κάνΕι να χαμογελαώ και να είμαι σε έναν άλλο κόσμο..στο δικό μου παραμυθένιο κόσμο..και ας ξέρω οτι αυτό κάποια στιγμή θα έχει.."ημερομηνία λήξης''..

Αυτές είναι μικρές και ευτυχισμένες στιγμές...ευτυχία...

2: Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί; Πάντως οχι ο εαυτός μου..δυστυχώς το ξυπνητήρι..για την ακρίβεια το άγχος μου για να πάω στη δουλειά..παλιά δεν έκουγα ούτε ξυπνητήρι ούτε κάν τρυπάνι..-σοβαρά τώρα..!!!

3: Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια; Πρίν 2 ώρες..που ήμουν με μια φίλη μου στην παραλιακή και έκανε μια μικρή γκάφα..!!!ήθελε να παραγγείλει φρέντο και πήρε φρεντοτσίνο..και ήταν σίγουρη οτι είπε το σωστό..ρεζίλι, δεν είναι τίποτα, συνηθισμένα πράγματα..!!!Το βλέμμα της σερβιτόρας..σκότωνε..!!!

4: Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι; Είμαι.."παντού και πουθενά"..!!!

5: Το βασικό ελάττωμά σας; Άν μου κολλήσει κάτι...αυτό ήταν, that's it... Άντε να μην γίνει..δεν παίζει αυτό..Κύπρος δεν ξεχνώ..!!!χχχ

6: Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια; Επιείκια..???Τι είναι αυτό καλέ..???χχχ Έλα μου ντέ..δεν ξέρω για να πώ την αλήθεια.. Πάντως σίγουρα έχουν να κάνουν με ανθρώπους που αγαπώ και αξίζουν πραγματικά...

7: Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο; Δεν έχω απάντηση σε αυτό..!!!Ίσως με..μένα...διότι δεν μπορεί, κάποια στιγμή θααποτελώ και γω ιστορική προσωπικότητα....!!!!(αχού πάω και γω..!!!)

8: Ποιοι είναι οι ήρωές σας σήμερα; Δεν έχω κάποιον ήρωα ή ηρωίδα...πιστεύω πως ο καθένας μας αποτελει "ήρωα" ανάλογα με το τι βιώνει..

9: Το αγαπημένο σας ταξίδι; Ένα ταξίδι στην Κίνα..ή στο Νεπάλ..

10: Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς; Lisa Scottoline, τώρα από Έλληνες διάφοροι και διάφορες..!!!

11: Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα;
Να είναι..σωστός και να μπορεί να αγαπήσει πραγματικά, με όλη του την καρδιά...

12: ... και σε μια γυναίκα; Να μπορεί να υποστηρίξει το γυναικείο φύλο καιτην ομορφια του χωρίς...να φτάνει σε άκρα..καταλαβαίνετε τι εννοώ.. κοινώς.. θυληκότητα..!!!

13: Ο αγαπημένος σας συνθέτης; Δεν έχω κάποιον συγκεκριμένο....

14: Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους; Πολλά, μα τώρα μου έχει κολλήσει το τραγούδι.."όμορφη, είσαι όμορφη..μπλα μπλά μπλά.. μαρέσει πολύ η μουσικούλα του..

15: Το βιβλίο που σας σημάδεψε; "Η θεραπεία του Σοπεναουερ" και διάφορα άλλα βασικά κατά καιρούς..

16: Η ταινία που σας σημάδεψε; Τώρα μάλιστα..βλέπω πάρα πολλές ταινίες.. μου άρεσε πάρα πολύ ο Νονός, "το κυνήγι της Ευτυχίας", και πάρα πολλές άλλες.. Βασικά πιστεύω πως κάθε ταινία κάτι έχει να σου δώσει..και γαι κάτι να σε προβληματίσει..

17: Ο αγαπημένος σας ζωγράφος; Το ξαδερφάκι μου..!!!χιχιχι

18: Το αγαπημένο σας χρώμα; Πράσινο σκούρο, μα γενικά όλα τα έντονα χρώματα..

19: Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας; Το οτι κατάφερα κάποια στιγμή στη ζωή μου και ξεπέρασα κάποια "εμπόδια".. το οτι μπόρεσα και φάνηκα δυνατή σε καταστάσεις που δεν θα μπορούσα ποτέ μου ούτε κάν να τις φανταστώ.. Για αυτό και πλέον λέω: "Ποτέ μην λές ποτέ"..

20: Το αγαπημένο σας ποτό; Χμμ..λευκό κρασί και ούζο..

21: Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο; Για κάποιες λάθος επιλογές που είχα κάνει πολύ καιρό πρίν.. και ίσως και για κάποιες μου σκέψεις..

22: Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ' όλα; Την υποκρισία..

23: Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία; Να ακούω μουσική και τώρα τελευταία να ζωγραφίζω..

24: Ο μεγαλύτερος φόβος σας; Ο θάνατος και η μοναξιά..

25: Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα; Προσπαθώ να μην λέω ψέματα.. μα όταν έχει χρειαστεί το κάνω οχι για να μην πληγώσω τους άλλους, μα για να μην πληγώσω τον εαυτό μου..

26: Ποιο είναι το μότο σας; "Ρόδα είναι και γυρίζει"..

27: Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε; Έχοντας μέσα μου πολλή αγάπη και εμπειρίες..

28: Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει; Πώς η ζωή μου αξίζει..όπως επίσης και οι άνθρωποι γύρω μου..

29: Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό; Χα..περίεργη θα έλεγα με πολλές εναλλαγές.. μα υπήρξε φάση που ήμου πολύ καλύτερα.. κοινώς είμαι λιγάκι πεσμένη..!!!

Αυτό ήταν λοιπόν...και τι καταλάβατε τώρα..???

χχχ

Λέω να φτιάξω και γω ένα...λεύκωμα...μπορεί αργότερα κάποια στιγμή..





..............................................................................................................................









4 σχόλια:

Αγγελική Στ. είπε...

:-) Καταλάβαμε ότι είσαι μια γλύκα!!!

just..living!!! είπε...

@ sunshine

Χχχ..που να με ήξερες και καλύτερα..!!!πλακίτσα..!!! :-)

par...alogos είπε...

Χμ....
Ωραίο!!!
Αυτό που μου άρεσε σε πολλούς (όπως και σε σένα), είναι ότι στο ερώτημα 3 δεν υπάρχει σε κανέναν απάντηση που να υπερβαίνει την μία μέρα.
Χαίρομαι...

just..living!!! είπε...

@ par...alogos

Χχχ όντως..καλό είναι αυτό..!!!Μια μέρα..???Πολύ είναι, άν ήταν ετσι δε θα "έβγαινε" με τίποτα..!!!

:-)