Κυριακή, Μαρτίου 25, 2007

Ζωή και αχαριστία....

Χθές χτυπάει το τηλέφωνο..μια γνωστή μας ήταν στο νοσοκομείο και έπρεπε να πάμε να την επισκεφτούμε... Εγώ γενικά δεν τα πάω καθόλου καλά με τα νοσοκομεία.. καθώς λοιπόν ανέβαινα τα σκαλάκια του οροόφου ένιωθα έναν κρύο ιδρώτα, λόγω φόβου... λέω από μέσα μου:"δεν με βλέπω να το αντέχω"...καθώς λοιπόν ανεβαίνω πάνω στον όροφο όπου βρισκόταν η γνωστή μου, βλέπω άλλες δυο κυρίες στο ίδιο δωμάτιο..η μια απλα΄παραπονιόταν..η άλλη όμως πονούσε και το έβλεπες οτι ταλαιπωρείται..δεν άντεχα να τη βλεπω έτσι, πονούσα και γω η ίδια πραγματικά.. είχα χλωμιάσει.. δεν μπορώ να βλέπω ανθρώπους να τυρρανιούνται, απλά δεν μπορώ.. μπαίνω στη θέση τους, δεν το αντέχω..καθώς λοιπόν έφυγα από αυτό το "μαρτύριο" για μένα πραγματικά με είχε πιάσει η ψυχή μου..δεν μπορούσα να χαμογελάσω, δεν μπορούσα να κάνω τίποτα.. απλά ξέσπασα σε κλάματα..δεν ξέρω γιατί μου βγήκε τόσο έντονα..

Το μόνο που ήθελα να κάνω μετά από αυτό το ξέσπασμα, ήταν να αγκαλιάσω και να δώ όλους όσους αγαπάω..αλήθεια μπήκα στη διαδικασία να κάνω άσχημες σκέψεις και φοβήθηκα για τους ανθρώπους που αγαπώ και με αγαπούν..

Καθώς μπήκα στο σπίτι και είδα τον αδερφό μου άρχισα να κάνω αστεία μαζί του και συνηδειτοποίησα πόσο αχάριστη μπορεί να είμαι μερικές φορές..Αχάριστη που κάθομαι και "σκάω" για πράγματα τόσο μικρά και δεν χαίρομαι, δεν χαμογελάω απλά που είμαι καλά εγώ και όλοι όσοι αγαπώ..Διότι είναι τόσο σκληρό να βλέπεις ανθρώπους να πονάνε, να νιώθιυν αγωνία για αγαπημένα τους πρόσωπα και να μην χαίρονται τη ζωή.. είμαι αχάριστη που μερικές φορές με πιάνει αυτό το "θέλω"..το "εγώ"..το οτι έχω κάποια πράγματα και πρόσωπα ώς δεδομένα και λέω δεν βαριέσαι, γιατί να δώσω ένα φιλάκι τώρα, το δίνω αύριο..δεν είναι έτσι όμως..αυτό το αύριο έρχεται και περνάει τόσο γρήγορα..χωρίς να ξέρεις το πως..

Τίποτα δεν αξίζει πιο πολύ από τη ζωή, από την ημέρα που θα ξυπνήσεις και θα είσαι καλά..εσύ και οι άνθρωποι σου..Τίποτα..και ναι θα ξυπνήσεις, θα πρέπει να πάς στη δουλειά, θα δείς το πορτοφόλι σου πόσα λεφτά έχει και ίσως "θυμώσεις" επειδή θες εκείνο το ρούχο και δεν μπορείς να το πάρεις, και ναι θα τρέξεις να προλάβεις όλες σου τις υποχρεώσεις δυσανασχετόντας συνέχεια...μα μην ξεχνάμε...είμαστε καλά και μπορούμε να χαρούμε με όλα αυτά την ημέρα μας...άς μην είμαστε αχάριστοι λοιπόν και μέσα σε όλα αυτά, άς χαμογελάσουμε που απλά είμαστε καλά..διότι υπάρχει πολύς πόνος δίπλα μας...

4 σχόλια:

par...alogos είπε...

Προφανώς και πρέπει να χαιρόμασε που είμαστε [αν είμαστε] καλά, εμείς και οι γύρω μας,
αλλά
πρέπει να στεναχωριόμαστε που τόσοι άνθρωποι σε ολόκληρο τον κόσμο υποφέρουν, πεθαίνουν απο την πείνα, από αρρώστιες κτλ κτλ
[το θέμα είναι μεγάλο και καθόλου απλό]

just..living!!! είπε...

@par...alogos

Αυτό λέω..δεν γίνεται να μην στεναχωθιέσαι όταν βλέπεις ανθρώπους άρρωστους και γενικότερα δυστυχισμένους..και να βλέπεις και μερικούς...άπληστους..αυτό είναι άδικο..-όντως το θέμα δεν είναι καθόλου απλό..μα είναι ουσιαστικής σημασίας...

Ανώνυμος είπε...

Έτσι είναι φίλη μου. Πάντα πρέπει να κοιτάμε ότι υπάρχουν και χειρότερα. Καμία φορά, επίτηδες πηγαίνω από το νοσοκομείο μία βόλτα για να δω ότι η ζωή έχει και μία πλευρά με πόνο, με ανθρώπους που έχουν προβλήματα με την υγεία τους. Πράγματι όταν έχουμε την υγεία μας είναι αχαριστία να μην το κοιτάμε και συνέχεια να ζητάμε. Υπάρχει πιο μεγάλο αγαθό από την υγεία; Δεν αγοράζετε η υγεία. Αλλά και αν είναι λίγο ταλαιπωρημένη η υγεία και πάλι λέω μέσα μου "θα μπορούσες να είσαι πολύ πιο άσχημα".
Με αγάπη
Agorafoviagr

just..living!!! είπε...

Όντως έτσι είναι..υπάρχουν και χειρότερα μα και πολύ χειρότερα...

Για υτό δεν είναι κακό που και που να θυμόμαστε το πόσο τυχεροί είμαστε...και να χαμογελάμε γαι αυτό...και προς θεού οχι μιζέρια..!!!