Δευτέρα, Μαρτίου 12, 2007

Πάλι τα έκανα...μαντάρα...

Δε σας έχει τύχει να προσπαθείτε να φτιάξετε μια κατάσταση, και οχι μόνο να μην τη διορθώνετε, μα να τα κάνετε και χειρότερα..???

Τι θέλω να πώ...???Έχω πολλά να πώ μα φοβάμαι οτι δεν μπορώ να τα εκφράσω.. Οι λέξεις τώρα δεν θα μπορούν να ανταποκριθούν σε όλα αυτά που νιώθω μέσα μου..

Όταν προσπαθείς για κάτι με ενθουσιασμό και θέληση, και βλέπεις πως δεν υπάρχει έδαφος, παρά μόνο κατάλαλειπα ..εκεί τι κάνεις..??? Δεν φταίς πάντα εσύ, δεν μπορεί να γίνεται συνέχεια αυτό...μαθηματικά δηλαδή..κι όμως..αυτό νιώθεις..πάς να κάνεις κάτι καλύτερα και κεί πάλι κάτι θα πείς-κάνεις που θα σταθεί εμπόδιο και θα χειροτερέψει τα πράγματα.. Μακάρι να μπορούσα να βγάλω αυτό ακριβώς που αισθάνομαι..Δεν λέω οτι δεν φταίω κάποιες φορές, μα οχι πάντα..δεν μπορεί..ίσως έχει χαθεί το κουράγιο, ίσως έχει μείνει κάτι από παλιά μα δεν είναι έτσι...και αλήθεια το ξέρω πως δεν είναι έτσι..

Διότι τίποτα δεν έχει μόνο μια πλευρά...και όποιος πιστεύει πως υπάρχει μόνο μια, τότε θα βρεθεί κάποια στιγμή από την άλλη συνειδητοποιόντας το..


Όμως επειδή όσο ζω ελπίζω......

Ζωντάνεψε σαν φύσημα του αέρα, να μου χαρίσεις όμορφες
αγάπης στιγμές, και τότε να ξέρεις....Θα είμαι εδώ εγώ για να σ' οδηγώ, σε κάθε βήμα που θα κάνεις θα 'μαι μπροστά σου, εγώ..Θα σαγαπώ...

2 σχόλια:

cortlinux είπε...

φαίνεσαι μπερδεμένη. μερικές φορές ίσως να μην χρειάζεται να τα διορθώσουμε. άλλες πάλι επειδή είναι μονόπλευρη η προσπάθεια δεν υπάρχει λύση. συνήθως διορθώνονται τα πράγματα όταν υπάρχει αμφίπλευρη προσπάθεια.

just..living!!! είπε...

Δεν θα το έλεγα μπερδεμένη..

Μερικές φορές χρείαζεται να τα διορθώσουμε μα τι θέμα είναι να υπάρχει και αποτέλεσμα..και γαι τις δυο πλευρές..

Όσον αφορά την αμφίπλευρη προσπάθεια σίγουρα είναι το πιο σημαντικό από όλα..προσπάθεια και θέληση..