Δευτέρα, Μαρτίου 05, 2007

Εμείς επιλέγουμε....

Σήμερα η μέρα μου δεν ξεκίνησε καλά...

Ήμουν στο τράμ το οποίο ήταν γεμάτο, και καθώς κατέβηκα συνειδητοποίησα οτι μου έκλεψαν το κινητό μου.. αυτό ήταν.. είναι που έχω και πολύ "στενή "σχέση με το κινητό μου, τις επαφές , τα μηνύματα, φώτο, τα πάντα... Το πόσο στεναχωρήθηκα ούτε εγώ δεν θα μπορούσα να το φανταστώ.. είναι πολύ άσχημο συναίσθημα να σε κλέβουν.. είναι το "γιατί"?, με το έτσι θέλω, μα δεν είναι δικό σου κτλ... κι όμως, δεν το είχα ξανα αισθανθεί κι ούτε θέλω.. είναι κρίμα.. είναι κρίμα επειδή κάποιοι με το έτσι θέλω αποκτούν κάτι που εσύ αγαπάς τόσο..μπροεί να ακούγεται χαζό,μα μου λείπει το κινητό μου..για την ακρίβεια όλοι οι αριθμοί εκείνοι που στέλνουν τα μημύματα..μηνύματα που με κάνουν να χαμογλεώ και να νιώθω κοντά μου άτομα που δεν μπορούν να είναι...

Κι όμως τελειώσε νιώθοντας...γεμάτη...

Πώς γίνεται αυτό? άν εξαιρέσουμε το κινητό μου, η 1η μέρα στη δουλειά μου ήταν μπορώ να πώ..γεμάτη.. δεν ήταν αυτό που φοβόμουν, μήπως δεν μου αρέσει ,δεν με γεμίζει... μήπώς όλοι μου οι φόβοι με "σκεπάσουν" και δεν αφήσω τον εαυτό μου να .."δώσει"..από τη συνεργασία μέχρι την όρεξη μου για να μάθω, να προσφέρω... και είναι πολύ όμορφο συναίσθημα αυτό...

Έτσι το βράδυ που γύρισα σπίτι χαμογελούσα καθώς σκεφτόμουν τη δουλεια, μα στεναχωριόμουν όταν θυμόμουν το κινητό μου..Μα αύριο είναι μια νέα μέρα...και...δεν έχω άλλο κινητό να μου κλέψουν...χχχ

Πάντα αισιοδιξία..σε αυτή τη ζωή τουλάχιστον..αλλιώς..δεν παλεύεται..!!!

6 σχόλια:

ladybug είπε...

Προτείνω να μη δένεσαι με τα αντικείμενα. Δεν φτάνουν οι άνθρωποι?

Καλή αρχή στη δουλειά!

just..living!!! είπε...

Φτάνουν λέει..και παραφτάνουν...

Μα και μέσα από το κινητό είμαι δεμένη με ανθρώπους,φίλες μου που δεν είμαστε κοντά και δεν μπορούμε αν επικοινωνήσουμε διαφορετικά..

Σε ευχαριστώ για τη δουλειά,ο χρόνος θα δείξει..!!!

χχχ

par...alogos είπε...

Ενώ εγώ που έχω ένα siemens A50 του 1920, ασπρόμαυρο, χωρίς photo, χωρίς τίποτα...θα ευγνωμονώ όποιον το κλέψει!!!

Γεωργία είπε...

Καταλαβαίνω αυτό που λες...

Το τηλέφωνο πέρα από...τεχνολογική εξάρτηση είναι ο πιο άμεσος τρόπος επικοινωνίας που έχουμε πολλές φορές, όχι μόνο με ανθρώπους που είναι "φυσικά" μακριά αλλά και κατά τη διάρκεια της μέρας.

Αλλά θα πάρεις άλλο, σωστά; :)

Όσο για εκείνον/η που σου το έκλεψε...Άσ' το να πάει, μην το σκέφτεσαι καν γιατί θα κακιώσεις στο τέλος και θα νιώθεις χειρότερα...

Το άχτι όσο του αφήνεις χώρο γιγαντώνεται και γίνεται οργή :)

Την καλημέρα μου (πολύ ωραίο το Blogάκι)

just..living!!! είπε...

χχχ

Σωστό και αυτό!

Μη σου πώ θα τον αποζημιώσεις κιόλας!!!

just..living!!! είπε...

@Γεωργία

Μωρέ άλλο θα πάρω και στην τελική θα μπορούσε να είχε γίνει και τίποτα χειρότερο,μα είναι το γιατί στη μέση...

Δεν με νοιάζει για τη συσκευή μα για τα τηλέφωνα που έχασα,αφού και γω δεν τα είχα αποθηκεύσει αλλου..και είναι πάρα πολλά..

Όσο για εκείνον που μου το πήρε..ε ρε και να τον βρώ μπροστά μου..χιχιχι

Υγ thanks για το blogspot..!!!

Τώρα εγώ δεν θα πώ καλημέρα,μα καληνύχτα!

χχχ