Κυριακή, Μαρτίου 04, 2007

Άγχος+αλλαγές=........μαγεία της καθημερινότητας???

Αυτό ήταν...Από αύριο ξεκινάω δουλειά...και για να πώ την αλήθεια είμαι αρκετά αγχωμένη..

Αγχωμένη μήπως δνε τα καταφέρω, μήπως στην αρχή δυκολευτώ πολύ..χίλια δυο.. Νιώθω σαν να τελείωσε κάποιο πολύ "αθώο" κομμάτι της ζωής μου και να προχωρώ σε ένα άλλο, πιο σοβαρό,με υποχρώσεις...σαν να μεγάλωσα απότομα, διότι ήταν κάτι που έγινε πολύ ξαφνικά..

Και αντί να χαίρομαι που βρήκα δουλειά σε μια πολύ δύσκολη εποχή, εγώ νιώθω σαν να με πηγαίνουν για "κρέμασμα".. σαν να τελείωσε η "εργένικη"μου ζωή, όσο αστείο και να ακούγεται..Δεν ξέρω γιατί τόσο πολύ..Μακάρι να μου αρέσει και κάθε μέρα που περνάει να..."πατάω" στα πόδια μου όλο και πιο πολύ...

Και ίσως να μην ξεχνάω οτι: κάθε αρχή και δύσκολη..και κάποια στιγμή θα γινόταν και αυτό..και είναι πολύ όμορφο που συνέβη τώρα..Διότι από όλα τα πράγαμα στη ζωή σου μαθαίνεις..παίρνεις...και αυτή είναι η μαγεία της καθημερινότητας...

6 σχόλια:

par...alogos είπε...

Τι γίνεται ρε παίδες;
Όλοι αρχίσατε να δουλεύετε...
Αντε καλή αρχή.
Που δουλεύουμε; Να περάσουμε καμιά βόλτα...

Ανώνυμος είπε...

Φίλη μου έτσι είναι. Κάθε αρχή και δύσκολη. Με φοβίζει αυτό που μεγαλώνουμε και πρέπει να αναλάβουμε τις ευθύνες μας. Να μπούμε στη ζωή για τα καλά. Πόσο θα ήθελα να είμαι παιδί. Όμως και η δουλειά έχει πολλά καλά αρκεί να είναι μέσα στις δυνατότητές σου και να μην τις υπερβαίνει για να μπορείς όταν γυρνάς σπίτι να αισθάνεσαι αυτό το ωραίο συναίσθημα απέναντι στο εαυτό σου της δημιουργικότητας. Μας ανεβάζει η δουλειά γιατί αισθανόμαστε παραγωγικοί. Παράγουμε έργο και αυτό μας ανεβάζει και την αυτοεκτίμηση αλλά και την αυτοπεποίθηση.
Να είμαστε όλοι καλά
Agorafoviagr

just..living!!! είπε...

Αρχίσαμε αρχίσαμε...
Έ είχε έρθει και ο καιρός μου ,γιατί να κάθομαι από τη στιγμή που μου δόθηκε μια καλή ευκαιρία???

Άντε να δούμε κάθε αρχή και δύκολη,μα πολύ ενδιαφέρον μπορώ να πώ!!!

just..living!!! είπε...

@ agorafobia

Όντω; είναι έτσι όπως τα λές..είναι πολύ όμορφο να νιώθεις οτι παράγεις έργο,να συνεργάζεσαι και να δημιουργείς..και είναι πιο όμοφρο η δουλειά που κάνεις να σε "αφήνει" να το νιώθεις αυτό..

Και άς υπάρχουν μειωνεκτήματα όπως κούραση και ξαφνικά το αίσθημα των υποχρεώσεων..διότι όντως ήταν πολύ ξαφνικό αυτό το αίσθθημα..

Όμως επειδή η ζωή προχωράει και είναι όμορφο οχι να τη βλέπεις να "φεύγει" μα να ταξιδεύεις μαζί με αυτή,μπορώ να πώ πως τελικά και η δουλειά συμβάλλει σε αυτό..

Ανώνυμος είπε...

Το μόνο που θέλει προσοχή είναι να δουλεύουμε για να ζούμε και όχι να ζούμε για να δουλεύουμε
Να είμαστε φίλοι μου όλοι καλά
Agorafoviagr

just..living!!! είπε...

Αυτό εννοείται...!!!Αρκεί να μην χαθεί η μπάλα στην πορεία..!!!

Το θέμα είναι μέσα από τη δουλειά να δημιουργούμε και να νιώθουμε γεμάτοι..!!!

χχχ