Παρασκευή, Φεβρουαρίου 23, 2007

Αέρας και...delete..

Κάθομαι μπροστά στον υπολογιστή διότι δεν μπορώ να κοιμηθώ από τόσο αέρα που έχει..Πάντα δεν μου άρεσε ο αέρας,μικρή με φόβιζε κιόλας (ίσως λιγάκι και τώρα)..

Όταν φυσάει έτσι μου έρχονται στο μυαλό όλα όσα με ενοχλούν,με πληγώνουν,"ρίχνουν"..δεν ξέρω γιατί γίνεται αυτό..Απλά τυχαίνει..???Ή το προκαλώ εγώ..???

Πάντως σήμερα συνηδειτοποίησα κάτι...Τελικά όλα είναι θέμα οπτικής γωνίας και μυαλού..Τι θέλω να πώ με αυτό?Παλιότερα θα άφηνα τον εαυτό μου να "πληγωθεί" ή "πειραχτεί" πιο εύκολα απότι σήμερα..Τώρα δεν θα το αφήσω να με επηρεάσει τόσο..-->πάντα μιλάμε για "ασήμαντα" πράγματα που καμιά φορά όμως όταν τα επεξεργάζεσαι πολύ, γίνονται σημαντικά..

Προσπαθώ (και με μεγαλύτερη επιτυχία απότι παλιά) να κάνω...delete όλα όσα με στεναχωρούν και όλους όσους το κάνουν αυτό...Ίσως παραμένουν στο..recycle bin, ίσως πάλι και οχι..

8 σχόλια:

par...alogos είπε...

1) Σε αντίθεση, υπάρχουν ώρες που μου αρέσει και ο αέρας και η βροχή...όταν είμαι μέσα στο σπίτι φυσικά!!!

2) Μα οι στενάχωρες μέρες υπάρχουν για να υπάρχουν και οι ευτυχισμένες.

3) Λειτουργούμε τις ίδιες ώρες. Χαράματα Σαββάτου...ίσως πρέπει να πάμε για ύπνο κάποια στιγμή!!! :P

par...alogos είπε...

A!!! Ξενέρα!!!
Νόμιζα ότι είδα 6:51 ΠΜ...
Τελικά μόνο εγώ λειτουργώ τέτοιες ώρες :(

Tinsie είπε...

Σπουδαίο πράγμα το delete, και απολύτως απαραίτητο!
Επιστημονικά, είναι γνωστό με τον όρο "αισιοδοξία της μνήμης" :-)

just..living!!! είπε...

Καλημέρα..!!!(διότι όταν στις 6.00 δεν κοιμάσι λογικό το μεσημέρι να είναι για σένα πρωί...χχχ)

Η βροχή μου αρέσει καμιά φορά όταν είμαι μέσα στο σπίτι,μα ο αέρας ποτέ..!!!Πραγματικά..(λές να έχω τίποταψυχολογικά με τον αέρα..χχχ)

Όντως οι στενάχωρες μέρες "σβήνονται" όταν υπάρχουν οι ευτυχισμένες στιγμές..!!!

just..living!!! είπε...

Ούπς..!!!Υπάρχουν και "χειρότερα"..!!!Και μετά στο σπίτι λένε εμένα "ο βρυκόλακας του σπιτιού"..

χχχ

just..living!!! είπε...

@ Tinsie

Αισιοδξία της μνήμης...όντως έτσι είναι ακριβώς...καμιά φορά δεν είναι τόσο εύκολο,διότι πάντα μένει ένα κομμάτι κάπου,μα..η προσπάθεια μετράει..!!!

Αγγελική Στ. είπε...

Αυτό μια φίλη μου το λέει "ανακύκλωση αναμνήσεων". Εγώ δυστυχώς λειτουργώ κάπως αντίθετα. Παλιότερα δεν με πείραζαν κάποια πράγματα, σήμερα με πειράζουν, με αγχώνουν, με ενοχλούν πιο εύκολα..

just..living!!! είπε...

"Ανακύκλωση αναμνήσεων"..έχει μια βάση αυτό,σωστό..

Ίσως επειδή ωρίμασες και τα σκέφτεσαι πιο σοβαρά,γιαυτό..

Σημασία έχει μετά να είσαι καλά και να "ξεπερνάς"πιο εύκολα όλα όσα σε "πειράζουν"..