Παρασκευή, Φεβρουαρίου 23, 2007

Το κυνήγι της ευτυχίας..


Χθές πήγα για ακόμη μια φορά σινεμά (γνωστή ώς film buff..) και είπα να δώ αυτήν την ταινία..είχα δεί το trailer και μου φαινόταν αρκετά καλή..

Ε λοιπόν, ήταν μια ταινία που δεν θα ξεχάσω..τρομερή ερμηνεία του Will Smith μα και του γιού του(αυτός στην εικόνα είναι ο αληθινός του γιος).Πρόκειται για δράμα το οποίο κυριολεκτικά το ζείς..Πραγματικά είχα ταυτιστεί με τον πρωταγωνιστή..Αυτή η ταινία σε κάνει να αναθεωρείς κάποια πράγματα καθώς και οτι τίποτα δεν είναι δεδομένο..Πρέπει να παλεύεις πολύ για αυτό που θές, και θα το πετύχεις άν πιστέψεις πραγματικά σε αυτό, παρόλες τις δυσκολίες..


Αυτό που ειπώθηκε στην ταινία και μου άρεσε πολύ: "Ποτέ μην αφήσεις κανέναν μα κανέναν να σου πεί τι δεν μπορείς να κάνεις..Και άν σου πεί κάποιος κάτι τέτοιο είναι επειδή δεν μπορεί να το κάνει ο ίδιος"...

4 σχόλια:

Tinsie είπε...

Δεν την έχω δει, αλλά την έχω στα υπόψην. Αν την παίζουν ακόμα, θα πάω μέσα στην εβδομάδα. Αν όχι, θα την πάρω σε DVD.
Thanks for the recommendation ;-)

just..living!!! είπε...

Πραγματικά πάρα πολύ καλή..!!!Σίγουρα θα την παίζουν ακόμη,βγήκε αυτή τη βδομάδα και ειλικρινά αξίζει να τη δείς..!!!

Η ερμηνεία δε του Will Smith απλά καταπληκτική!!!

Καλά..ζελεδάκια..!!! :-)

Αγγελική Στ. είπε...

Ναι ήταν υποψήφιος για Όσκαρ. Και το παιδάκι ένας γλύκας, το έβλεπα λίγο στα Όσκαρ... Και εγώ ήθελα να τη δω, αλλά τώρα, απλά με έπεισες!! Θα πάω οπωσδήποτε!

just..living!!! είπε...

Έχω πειθώ..χχχ

Πλάκα πλάκα από τις πιο καλές ταινίες.με νόημα,τη ζείς πραγματικά..

Όσο για τον μικρούλη,άσε!Πολύ γλυκιά φατσούλα,για πειράγματα!!!

χχχ