Τρίτη, Φεβρουαρίου 20, 2007

Όλα γύρω σου γυρίζουν..

Όπως λέει και ένα τραγούδι.."Όλα γύρω σου γυρίζουν, σκέψεις, λέξεις, σχέσεις, όλα.. Όλα γύρω σου γυρίζουν, μέρες, νύχτες, μήνες, χρόνια..Όλα στα ζητώ στα δίνω..λάθη, πάθη, τρέλα, όλα..Όλα στη ζωή μου είσαι..Γέλιο, δάκρυ όλα είσαι εσύ"..

Αυτοί οι στίχοι μου αρέσουν πάρα πολύ..Μου δημιουργούν μια αισιοδοξία..ίσως γιατί είναι όμορφο το να είσαι ερωτευμένος..να νιώθεις..να ζείς..

Μετά από ένα πολύ όμορφο 3ήμερο στο Πατρινό καρναβάλι, ένιωσα πάλι σαν μικρό παιδί..σαν να μην έχω υποχρεώσεις, απλά να έχω αφεθεί και να φεύγω, να περπατάω κρατώντας μου άλλοι το χέρι, και να νιώθω τόσο..ανέμελα, τόσο ζεστα..

Είναι όμορφο το να γίνεσαι παιδί..ξανά και ξανά..χρειάζεται..ακόμη και σε πιο μικρες ηλικίες..θα μου πείς πόσο μάλλον σε μεγαλύτερες..

Είναι ακόμη πιο όμορφο όμως όταν σε αυτό το "τρελό και παιδικό ταξίδι" έχεις δίπλα σου αυτόν που θές..αυτόν που επιλέγεις εσύ ώς.."συνεπιβάτη"..στις εμπειρίες αυτές,στην τρέλα..

Διότι τελικά η ζωή θέλει τρέλα..τρέλα και θέληση..με αυτά τα δύο έχεις ένα εισιτήριο με πολύ καλή θέση για το ταξίδι της ζωής..

2 σχόλια:

Αγγελική Στ. είπε...

Ε, ναι, ωραία εικόνα έφτιαξες! Να περπατάς στην Πάτρα, γύρω σου χρώματα, ήχοι και μυρωδιές του καρναβαλιού κι να είσαι ερωτευμένος και να σου κρατάνε το χέρι και ο ήλιος να πέφτει στο πρόσωπό σου και να σε τυφλώνει, αλλά να μη σε νοιάζει γιατί τελικά αυτό είναι ζωή...
Καλημέρα!!

just..living!!! είπε...

Καλημέρα..!!!

Έτσι είναι..Όταν είσαι ερωτευμένος και περνάς καλά, δε σε νοιάζει τίποτα,όλα τα βλέπεις τέλεια..!!!Ακόμη και τη βροχή(που πραγματικά την μισώ..),δε θα με ένοιαζε..

Τελικά είναι όλα θέμα στιγμών..Διότι η ζωή είναι αναμνήσεις στιγμών, καλών και κακών(δυστυχώς)..Μα μόνο έτσι οι καλές στιγμές ξεχωρίζουν και έχουν παραπάνω αξία..!!!