Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 03, 2007

Αχαριστία VS Ρεαλιισμός..


Αλήθεια τι σημαίνει "αχαριστία"..???

Σίγουρα ο καθένας μας τη λαμβάνει διαφορετικά, με άλλα κριτήρια.. Αναρωτιέμαι λοιπόν εγώ άν τη λαμβάνω σωστά ή εντελώς λανθασμένα..

Νομίζω οτι μερικές φορές είμαι υπερβολική, ζητάω υπερβολικά πράγματα.. με αποτέλεσμα να κρίνω και να φέρομαι λάθος..

Άλλες παλι φορές νιώθω οτι έχω δίκιο και πως οι άλλοι είναι "αχάριστοι".. αυτό με μπερδεύει.. ώρες ώρες σκέφτομαι μήπως εγώ "περιμένω" πράγματα που οι άλλοι δεν μπορούν να μου τα δώσουν.. Μήπως πάλι αυτά που ζητάω είναι τα απολύτως "αυτονόητα" και φυσιολογικά..

Δεν μπορώ να το ερμηνεύσω.. αυτό που μπορώ χωρίς καμία αμφιβολία, είναι το να αισθάνομαι άσχημα όταν συμβαίνει αυτό..
Γκρ...

15 σχόλια:

ΦANTAΣΙόΠΛΗΚΤΟΣ... είπε...

ΦΟΒΟΙ....ΣΧΟΛΙΑ...ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ...ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΜΑΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ...ΜΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΜΙΑΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ..ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΘΑ ΕΡΘΕΙ...ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ ΑΝΟΙΧΤΑ..ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΤΙ ΛΑΘΟΣ..ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ...ΝΙΩΣΕ ΤΟ "ΤΑΞΙΔΙ"...ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ...ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ...

ΦANTAΣΙόΠΛΗΚΤΟΣ... είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ...ΚΑΙ ΚΑΛΩΣ ΣΑΣ ΒΡΗΚΑ...

just..living!!! είπε...

@ ΦΑΝΤΑΣΙΟΠΛΗΚΤΟΣ

Καλώς μας βρήκες..!!! :-)

Πολλοί φόβοι ρε γαμώτο, σκέψη..όντως δεν πρέπω να ψάχνουμε απαντήσιες.. μπορεί να έρθουν πιο εύκολα από μόνες τους...χχχ

ΦANTAΣΙόΠΛΗΚΤΟΣ... είπε...

ΠΑΝΤΑ ΥΠΗΡΧΑΝ....ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ...ΟΛΑ ΑΥΤΑ...ΕΝΣΤΙΚΤΑ...ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ...ΠΡΑΞΕΙΣ...ΣΚΕΨΕΙΣ...ΑΠΛΑ ΒΟΛΕΨΟΥ ΣΕ ΚΑΛΗ ΘΕΣΗ...ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΛΗ ΘΕΑ...ΣΤΟ "ΤΑΞΙΔΙ"....ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ...

par...alogos είπε...

...σημασία έχει τελικά να αντιλαμβάνεται κάποιος κάτι και όταν το θεωρεί κακό [είτε προς αυτόν είτε προς το σύνολο] να βελτιώνει τη συμπεριφορά του.
Βέβαια άνθρωποι είμαστε...μην τα περιμένεις και όλα!!!

just..living!!! είπε...

@ ΦΑΝΤΑΣΙόΠΛΗΚΤΟΣ

Μου άρεσε πολύ έτσι όπως το έθεσες.. "καλή θέα" στο ταξίδι.. "σε καλή θέση.."

Σωστός..!!! :-)

just..living!!! είπε...

@ par...alogos

Είναι πολύ εύκολο το να το αντιληθείς..το δύσκολο είναι να κάνεις κάτι μετά.. κάτι που να φέρει πραγματικό αποτέλεσμα..

Επειδή ακριβώς είμαστε άνθρωποι πρέπει να περιμένουμε πολλά..χχχ

ΦANTAΣΙόΠΛΗΚΤΟΣ... είπε...

ΤΗΝ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΜΟΥ...ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ...ΚΑΙ....ΔΕΣΟΥ...ΘΑ ΕΧΕΙ ΛΑΚΟΥΒΕΣ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΜΑΣ...ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ...

just..living!!! είπε...

@ ΦΑΝΤΑΣΙόΠΛΗΚΤΟΣ

"Λακούβες"..είσαι πολύ σίγουρος για τις δυσκολίες..που όντως υπάρχουν, αλλά αυτή η σιγουριά με αγχώνει..χχχ

aggelika είπε...

Ο καθένας βλέπει τα πράγματα από την δική του σκοπιά. Αυτό που εσύ μπορεί να το βλέπεις σαν αχαριστία, κάποιος άλλος το βλέπει αλλιώς. Οπότε, δεν βγάζεις άκρη!

just..living!!! είπε...

@ aggelika

Έτσι είναι για αυτό και είναι δύσκολο..Όντως μερικές φορές-τις πιο πολλές- δεν μπορείς να βγάλεις άκρη..!!!

lena_zip είπε...

Μα δεν ξέρεις πόσο σε νιώθω. Κι εγώ έτσι είμαι. Και μάλιστα μου το χρεώνουν σαν ελάττωμα. Πραγματικά όμως ποτέ δεν βρίσκεις το δίκιο σου.

just..living!!! είπε...

@ lena_zip

Αυτόε είναι το χειρότερο.. να σου το χρεώνουν σαν ελάττωμα.. και συ να μην μπορείς να "αποδείξεις" τίποτα..

oneiroparmenh είπε...

Κι εμένα αυτό που με πονάει περισσοτερο είναι οι αχάριστοι άνθρωποι...Η αχαριστία είναι το μόνο πράγμα που δεν μπορώ να συγχωρέσω...
και γίνομαι έξαλλη αν κάποιος με αποκαλέσει αχάριστη γιατί είναι το τελευταίο πράγμα που μπορεί να πει κανείς για εμένα...

just..living!!! είπε...

@ oneiroparmenh

Όντως αυτό με τρλελαίνει και δεν μπορώ να το συγχωρήσω..

Ακριβώς το ίδιο..Άν κάποιος με πεί αχάριστη,απλά πραγματικά δεν με ξέρει καθόλου..