Σάββατο, Σεπτεμβρίου 22, 2007

"Ο παράδεισος δε φτάχτηκε για μας"...


"Μη, τ' αστέρια μη κοιτάς..μη, γι΄αγγέλους μη μιλάς..
Στις μεγάλες λεωφόρους που περνάς η αγάπη κάπου κρύβεται για μας.

Μες στα δύσκολα εσύ να μου γελάς, μες στα δύσκολα εσύ να με κρατάς, με τον πόνο εσύ να μ' αγαπάς, ο παράδεισος δεν φτιάχτηκε για μας..

Μη,στον ήλιο μη πετάς, μη,στο άπειρο μη πας
Μες στο κόσμο,στα βαγόνια του μετρό η αγάπη είναι εδώ που σ' αγαπώ..
Μες στα δύσκολα εσύ να μου γελάς, μες στα δύσκολα εσύ να με κρατάς, με τον πόνο εσύ να μ' αγαπάς, ο παράδεισος δε φτιάχτηκε για μας"..

Χατζηγιάννης- Ολυμπίου..

Αυτό το τραγουδάκι το άκουσα μόλις πρίν λίγο το πρωί.. μου άρεσε πολύ, διότι το βρήκα απόλυτα ρεαλιστικό..

.............................................................................................................

Χθές κάποιος μου είπε: Βγάλε την άρνηση από τη ζωή σου... Και λέω δηλαδή..???

Να μην χρησιμοποιείς τη λέξη "δεν".. Η άρνηση είναι από μόνη της αρνητική, σωστά??? Άρα δεν σε κάνει να σκέφτεσαι θετικά.. δηλαδή δεν θα λές δεν μπορώ, θα λές είναι δύσκολο..

Έχει χρησιμοποιηθεί και μια έρευνα η οποία βασιζόταν σε παχύσαρκους ανθρώπους... στη δίαιτα τους δεν ειπώθηκε ποτέ η έκφραση- δεν πρέπει να φάω, μα πρροσέχω, θα αδυνατίσω κλπ.. Ψυχολογικά βοήθησε πάρα πολύ και είχε πολύ καλύτερα αποτελέσματα απ' ότι σε άλλους που δεν χρησιμοποιήθηκε..

Οπότε No 1 λοιπόν βγάζουμε τη λέξη ΔΕΝ από τη ζωή μας.. για να δούμε..!!! :-)

12 σχόλια:

Sigmataf είπε...

Να σου πω 1 μυστικό;

just..living!!! είπε...

@ sigmataf

Αμέ..!!!Σσσσςςς... :-)

ΦANTAΣΙόΠΛΗΚΤΟΣ... είπε...

ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑΤΙ,ΑΛΛΑ ΕΙΧΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ BLOG ΣΟΥ...ΞΑΝΑΔΟΚΙΜΑΣΑ ΚΑΙ ΝΑ'ΜΑΙ...ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΔΥΟ ΡOSTS ΣΟΥ ΣΥΜΦΩΝΩ....ΒΓΑΛΕ ΤΟ ΔΕΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΗΝ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ...ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΟ ΛΕΣ ΚΑΙ ΜΟΝΗ ΣΟΥ..."JUST LIVING"...ZHΣΕ ΛΟΙΠΟΝ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΚΑΛΗ ΜΟΥ..."ΜΕΣ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΕΣΥ ΝΑ ΜΕ ΚΡΑΤΑΣ..."...ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ...

just..living!!! είπε...

@ Φαντασιόπληκτος

Τι πρόβλημα..???Άχ μέχρι και το blog μου προβληματικό είναι..χχχ :-)

Αυτό έκανα και μπορώ να πώ οτι έχει πιάσει.. Υγ "Just living" μα καμιά φορά στην πράξη είναι δύσκολο..

Καλό Σαββατοκύριακο.. πιστεύω θα είναι πολύ καλό..

"Μες στα δύσκολα εσύ να με κρατάς"...

:-)

aggelika είπε...

ωραία! Αν τα καταφέρουμε με το ΔΕΝ μετά ας βγάλουμε και το ΠΡΕΠΕΙ!

just..living!!! είπε...

@ aggelika

Άλλο αυτό..έχουμε δρόμο μπροστά μας..!!!χχχ :-)

par...alogos είπε...

Η γνώμη μου είναι όχι να βγάλουμε το "δεν", μα να προσθέσουμε κι άλλο ένα.
Δύο αρνήσεις, μας κάνουν...

Καλημέρες!!!

just..living!!! είπε...

@ par...alogos

Σωστό...!!!!! :-)

Καλημέρα και σε σένα!!!

ΦANTAΣΙόΠΛΗΚΤΟΣ... είπε...

THN KAΛΗΜΕΡΑ ΜΟΥ....ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΛΗ ΜΟΥ..

just..living!!! είπε...

@ φαντασιόπληκτος

Καλησπέρα..χχχ :-)

Καλό μήνα και σε σένα..!!!

ΦANTAΣΙόΠΛΗΚΤΟΣ... είπε...

ΑΛΛΑΓΗ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ...."ΖΗΣΕ ΜΟΝΑΧΑ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΟ ΜΕΤΑ...ΕΝΑ ΜΠΑΛΟΝΙ Η ΖΩΗ ΠΟΥ ΞΕΦΟΥΣΚΩΝΕΙ ΑΡΓΑ..." . . . ΠΥΞ-ΛΑΞ...ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ...ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ...

just..living!!! είπε...

@ φαντασιόπληκτος

"Ζήσε μονάχα τη στιγμή..και άσε το μετά"..

Αυτό προσπαθώ να κάνω.. :-)

Καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα.."δημιουργικό".. χχχ