Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 07, 2007

Θέλω απλά να πάω κάπου να τα πιώ..

Δεν ξέρω γιατί, μα αυτές τις μέρες σε πολλά blogs βλέπω να γράφονται "απαισιόδοξα" πράγματα, μα ταυτόχρονα και πανέμορφες σκέψεις...

Ίσως να φταίνε λίγο πολύ όλα... δεν ξέρω... πολυ μπλέξιμο... debate σου λένε μετά... Δεν κοιτάνε να κάνουν κάτι πιο πρακτικό από τις κλασικές τους "κόντρες"..

Πολλές σκόρπιες σκέψεις.. τόσο που δεν ξέρω πως να τις γράψω.. ξέρω, δεν βγαίνει νόημα... μα έτσι ακριβώς είναι μέσα στο μυαλό μου.. σαν να γίνεται ένας πόλεμος, ένα "ξεκαθάρισμα" που δεν μου αρέσει...
.................................................................................


Ένα ξέρω.. σήμερα ήθελα απλά να κάτσω σπίτι.. τελικά αυτό ήθελα.. Αύριο όμως θέλω να πάω κάπου και να περάσω "τρελά".. τι εννοώ.. κάπου να πιω, οχι να μεθύσω.. απλά να νιώσω λίγο όπως παλιά.. δεν ξέρω... μου έλειψαν ξαφνικά πολλά... Πάτρα- Αθήνα... τα μαθήματα μπορώ να πω ναι, και αυτά..



Κάθε αρχή και δύσκολη.. έτσι είναι όντως... όμως επειδή πιστεύω οτι και αυτή η αρχή μπορεί να κρύβει όμορφες στιγμές, που αυτή τη στιγμή δεν είμαι στη θέση να σκεφτώ, για αυτό και χαμογελώ.. και άς είμαι "φοβισμένη" με όλα όσα γίνονται γύρω μου, μέσα μου...

:-)

14 σχόλια:

tk είπε...

Τι σχέση έχεις με την Πάτρα?

just..living!!! είπε...

Σπούδαζα Πάτρα 4 χρόνια..!!!

Πολύ όμορφα χρόνια..και φαντάσου όταν ήμουν εκεί ήθελα να έρθω Αθήνα, μα μόνο όταν έφυγα κατάλαβα πόσο μου λέιπει..

tk είπε...

Λες να γνωριζόμαστε...?
Τι σπούδαζες?
Πότε έφυγες?

M&S είπε...

Den kserw..niwthw san na se niwthw..

just..living!!! είπε...

@ margarita

Χαίρομαι που δεν είμαι μόνη..!!!χχχ

Πάντως σοβαρά τώρα, πάρα πολλοί είναι έτσι..1η φορά που το βλέπω τόσο πολύ και σε άλλους..και δεν μπορώ να καταλάβω τι φταίει...μπορεί να φταίνε και λίγο πολύ όλα..

Πάντςω δεν χάνουμε το κουράγιο αμς.. Διότι κάθε μέρα έχει να μας δώσιε και νέες εμπειρίες.. κακές μα και καλές, μην το ξαχνάμε αυτό..

Υγ Καλώς ήρθες..!!!

par...alogos είπε...

Πάντως αν κατέβεις προς τα εδώ, πες να πάμε κανά Μάκη για ούζο ή κανά Σινιάλο για φαΐ!!!

*χεχε μην ακούσει ο Μορφέας Πάτρα, με την μία!!!

just..living!!! είπε...

@ morfeas

χχχ Τη αγάπη είναι αυτή..!!!

Ήμουν στα ΤΕΙ Πάτρας και έφυγα από Πάτρα πρίν ένα χρόνο σχεδόν!
Το Δεκέμβρη πήρα πτυχίο βασικά και μετά πάλι πίσω Αθήνα!

:-)

just..living!!! είπε...

@ par...alogos

Σινιάλο..???Το αγαπημένο μου...!!!Άσε, άν με ρωτήσεις τι μου έλειψε από την Πάτρα, σίγουρα θα σου έλεγα και το Σινιάλο..από τα ωραιότερα μαγαζία..!!!

* αυτό φάνηκε..χχχ :-)

ΦANTAΣΙόΠΛΗΚΤΟΣ... είπε...

ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΛΟΙΠΟΝ ΜΙΑ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΦΡΑΣΗ ΟΤΙ ΓΡΑΦΟΝΑΤΙ ΑΠΑΙΣΙΟΔΟΞΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ,ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ.....ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ Κ Α Λ Η Μ Ε Ρ Α !!!!!!ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΜΕΡΑ ΞΕΚΙΝΑ....ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΠΟΥ ΛΕΓΑΜΕ....ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ....ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ...

just..living!!! είπε...

@ Φantaσιοπηκτος

Καλημέρα λοιπόν..!!! :-)

Όντως σήμερα ξεκινάει μια καινούρια μέρα...!!!Λέω λοιπόν να είμαι αισιόδοξη!!!χχχ

Το ταξίδι όντως είναι "μαγικό"..και συνεχίζει!!!

tk είπε...

Ρε, τι πλακάκια τα κάνατε με τον παράλογο? Αφού όλο "Πατρινούς" βρίσκω εγώ φταίω?! Να μη ρωτήσω? Αμέσως κράξιμο...! Παράλογε δε θα σε πετύχω στο Μάκη...?

just..living!!! είπε...

@ morfeas

Κανείς δεν τα έκανε πλακάκια με κανέναν..!!!χχχ

Έ άμα σου τυχαίνουν και σένα συνέχεια Πατρινοί,δε φταίς εσύ..!!! :-)

ΦANTAΣΙόΠΛΗΚΤΟΣ... είπε...

ΚΑΙ ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ Κ Α Λ Η Σ Π Ε Ρ Α ΑΠΟ ΤΑ ΟΝΕΙΡΙΚΑ ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΣΙΟΠΛΗΚΤΑ ΣΟΚΑΚΙΑ ΤΟΥ ΜΥΑΛΟΥ ΜΟΥ...ΑΠΟ ΤΑ ΑΕΡΙΝΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ ΜΟΥ...ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ...ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ...

just..living!!! είπε...

@ Φαntaσιόπληκτος

Καλησπέρα..δηλαδή καλύτερα καλό βράδυ- τέτοια ώρα που απαντά-χχχ

Σοκάκια του μυαλού σου..και αέρινα πλάσματα..Βλέπω το ταξίδι συνεχίζεται..

:-)