Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 12, 2007

Θέλω να γράψω ένα γράμμα..

Όταν ήμουν μικρή έγραφα πολύ συχνά "γράμματα"..

Ήταν για μένα ένας πολύ εύκολος τρόπος έκφρασης, αφού δεν σε βλέπει ο "παραλήπτης".. Μπορείς να εκφραστείς πολύ πιο εύκολα..

Θυμάμαι όταν ήθελα να ζητήσω συγγνώμη από τους δικούς μου, τους άφηνα ένα "γράμμα" πάνω στο μαξιλάρι και τους έλεγα όλα όσα σκεφτομουν...

Νιώθω λοιπόν οτι θέλω να γράψω ένα γράμμα.. οχι για να ζητήσω συγγνώμη από κάπου, μα για να μπορώ να πώ όλα όσα δεν μπορώ με τα λόγια.. Μονάχα που αυτό το γράμμα δεν θα έχει παραλήπτη..

26 σχόλια:

Unknown είπε...

Θα έχει όμως αναγνώστες;

just..living!!! είπε...

@ narita

Πρέπει να έχει..Και λέω πρέπει διότι ξέρω οτι είναι κάτι που θα με "βοηθήσει"..

:-)

par...alogos είπε...

Πλέον μόνο mail...κι ας είναι και spam!!!

ΦANTAΣΙόΠΛΗΚΤΟΣ... είπε...

ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ,ΘΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ...ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΠΟΤΕ...ΤΟΣΟ "ΔΡΟΜΟ" ΕΧΟΥΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΣ...ΤΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΟΥ...ΑΝ ΤΟ ΔΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 12...ΑΛΛΙΩΣ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ....ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ...

aggelika είπε...

Χαχα! Και εγώ αυτό κάνω!

Κι όμως έχει και αυτό το γράμμα παραλήπτη.. Αναφέρεται σε σένα, στον εαυτό σου..

Καλημέρα..

lena_zip είπε...

Κι εμένα μου αρέσει να εκφράζομαι με αυτόν τον τρόπο. μόνο που καμιά φορά περιμένω μια απάντηση που ποτέ δεν έρχεται.

just..living!!! είπε...

@ par...alogos

Σωστά..διότι είμαστε μπροστά.. :-)

Μα το email δεν έχει... "συναίσθημα".. άσε που τα spam είναι απίστευτα εκνευριστικά..!!!

just..living!!! είπε...

@ ΦΑΝΤΑΣΙόΠΛΗΚΤΟΣ

Ακριβώς αυτό..αυτοί που πρέπει να το διαβάσουν όντως θα έρθει κάποια στιγμή στα χέρια τους..

Άν το δώ..βράδυ??? Καληνύχτα..!!! :-)

just..living!!! είπε...

@ aggelika

Ίσως τελικά να είναι και αυτό εξίσου σημαντικό.. Λές να γράψω πράγματα που δεν μπορώ να τα "αποδεχτώ"..???

just..living!!! είπε...

@ lena_zip

Αυτή η απάντηση είναι που "ποναέι" τελικά..οχι το να ακούσιες κάτι που δεν θέλεις, μα το να μην ακούσεις τίποτα..

:-(

aggelika είπε...

Μπορεί.. σε μένα πάντως αυτό βοηθάει πολύ! Είναι σαν να μιλάω με τον εαυτό μου!

just..living!!! είπε...

@ aggelika

Και μένα με βοηθαίε πάρα πολύ.. απλά στην συγκεκριμένη περίπτωση, θέλω να το γράψω για να διαβαστεί.. και δεν εννοώ από μένα.. :-)

Stam είπε...

Το γράμμα χωρίς παραλήπτη έχει σαφή προορισμό την ψυχή σου!Όταν γράφω κι εγώ γράμματα αλλά δεν τα στέλνω, τα κρατάω σε ένα ντουλάπι(το χρονοντούλαπο της ιστορίας)και το διαβάζω μετά από πολλά χρόνια..Τότε καταλαβαίνω το νόημα των όσων είχα γράψει!

just..living!!! είπε...

@ Σταμάτης

Αυτό το έκανα παλιά..και είχα μζέψει διάφορα, όπου μια μέρα κάθησα και τα διάβασα.. και βρήκα τόσες μα τόσες διαφορές..άσε..!!!

Μπορεί λοιπόν να το ξαναξεκινήσω!

:-) χχχ

ΦANTAΣΙόΠΛΗΚΤΟΣ... είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΠΩ ΜΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΚ...ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ...ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΤΑΞΙΔΙΑΡΙΚΟ ΣΚ...ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ...

just..living!!! είπε...

@ φαντασιόπληκτος

χχχ Καλημέρα πρός καλησπέρα!!! :-)

Καλό Σαββατοκύριακο κιόλας αφού προφανώς φεύγεις..


Υγ Μακάρι να είναι "ταξιδιάρικο"..

Αγγελική Στ. είπε...

Και μόνο για σένα να το γράψεις και αυτό βοηθάει. Και μόνο στο μυαλό σου να υπάρχει, κι αυτό ακόμα βοηθάει. Έστω και αν δεν το διαβάσει ποτέ κανείς. Θα βοηθήσει. Πιστεψέ με. Καλημέρα!

just..living!!! είπε...

@ sunshine

Σίγουρα βοηθάει μόνο και μόνο που το γράφεις και υπάρχει κάπου, που τα διαβάζεις εσύ ο ίδιος..

Καλημέρα!!!!!!!!!! :-)

ΦANTAΣΙόΠΛΗΚΤΟΣ... είπε...

ΕΙΜΑΙ ΟΡΘΙΟΣ ΣΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΑΖΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ(ΤΗΝ ΒΡΑΔΥΝΗ,ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ)ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΩ ΛΙΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΖΟΚΟΥΤΙ...ΕΙΧΕ ΕΙΔΗΣΕΙΣ...ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ,ΜΕ ΥΨΟΣ ΚΑΤΙ ΣΕ 2 ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ...Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ...."Ο ΜΙΚΡΟΣ ΠΡΙΓΚΗΠΑΣ"...ΚΑΙ ΣΕ ΘΥΜΗΘΗΚΑ...ΔΕΝ ΕΧΩ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΣΠΙΤΙ ΟΠΟΤΕ ΑΝΑΓΚΑΖΟΜΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΤΟ ΠΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΙΝΗ ΔΟΥΛΕΙΑ...ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΣ ΟΜΟΡΦΑ..ΤΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ...

Νίνα είπε...

Καντο! Κι ας μην εχει παραληπτη..η μαλλον εχει αλλα βρες το θαρρος να του το δωσεις..!

Εγω παλι απεκτησα το κακο συνηθειο να στελνω πολλα και μακροσκελη Mail σε ενα παραληπτη...!

just..living!!! είπε...

@ Νίνα

Πραγματικά θα το κάνω..έχω ξεκινήσει δηλαδή και πιστεύω οτι βοηθάει αρκετά..

Άν σε αυτά τα email λές όλα όσα νιώθεις δεν είναι κακό..αρκεί να τα διαβάζει αυτός ο παραλήπτης και να τα αξίζει πραγματικά.. :-)

just..living!!! είπε...

@ ΦΑΝΤΑΣΙόΠΛΗΚΤΟΣ

"Ο μικρός πρίγκηπας".. τέλειο βιβλίο..άσε που όταν ήμουν μικρή το είχα παίξει σε θεατρική παράσταση..ήμουν Α' Δημοτικού..χχχ

Πρωινή και βραδινή δουλειά..μάλιστα, σου εύχομαι καλό κουράγιο διότι πραγματικά θα είναι δύσκολο..

:-) καλή συνέχεια!

Grigsgr είπε...

Ένα γράμμα αξίζει να το γράψεις, μόνο και μόνο, επειδή θα μπορέσεις να διαβάσεις έστω και μετά απο πέντε λεπτά τις σκέψεις σου, και θα δείς ξεκάθαρα, όλα όσα δεν μπορείς μέσα στο μυαλό σου, σε ένα χαρτί να είναι μπροστά σου και να μην μπορούν να σβηστούν, αλλάζοντας απλά τη σκέψη σου.
Είναι κάτι που σε βοηθά. Μερικές φορές όμως μπορεί και να σε ενοχλήσει.
Αξίζει όμως να το κάνεις.

just..living!!! είπε...

@ Grigsgr

Όντως έτσι είναι..κ γαι αυτό κολλάω να γράψω διότι ξέρω οτι θα δώ και θα διαβάσω πράγματα που δεν θα μου αρέσουν καθόλου αμ καθόλου.. Το θέμα είναι μετά τι κάνουμε..

:-)

Grigsgr είπε...

Ξέρεις τι γίνεται όμως; Κολλάς να τα γράψεις επειδή φοβάσαι να τα διαβάσεις εσύ μετά. Πρέπει να αντιμετωπίσεις αυτά που φοβάσαι και να έρθεις κόντρα με αυτά που πιθανόν να ντρέπεσαι και να μην θέλεις να δεις. Δεν χάνεις κάτι αν τα γράψεις και μετά τα διαβάσεις και καταφέρεις να τα κρίνεις. Ίσα ίσα, μόνο κερδίζεις.

just..living!!! είπε...

@ Grigsgr

Το ξέρω οτι μόνο να κερδίσω έχω.. Δυσκολεύομαι γενικότερα στο να παίρνω αποφάσεις, πρώτα σκέφτομαι επιπτώσιεςκλπ και μετά τυχό νοφέλη..

Βεβαίως όταν την πάρω την απόφαση θα το κάνω να με βοηθήσιε σίγουρα, μα το "σπρώξιμο" στην αρχή είναι το δύσκολο..