Κυριακή, Οκτωβρίου 28, 2007

Ένα "μπλάνκο" .. ή δεν μου χρειάζεται..???

Σήμερα είναι μια πανέμορφη μέρα.. με ήλιο, ζωή, χαμόγελα παντού..

Εγώ όμως είμαι μέσα στο σπίτι διότι πρέπει να διαβάσω.. και να ανταπεξέλθω στις υποχρέωσεις μου.. και ξαφνικά σκέφτομαι.. "στο τέλος τι μένει από όλα αυτά"..???

Συνέχεια προσπαθείς..
στα πάντα.. από την πρώτη στιγμή που "βγαίνεις" στη ζωή.. από το κλάμα του μωρού, μέχρι την ώρα που πεθαίνεις...

Κι όμως.. τα καλά μένουν..??? ή μόνο τα λάθη μας..??? Τι θέλω να πώ.. όταν κάνεις κάτι λάθος, από το γραπτό σου μεχρι και στη σχέση σου είναι κάτι που μένει..

- Για αυτό και θα ήθελα μέσα στην γραφική ύλη της ζωής μου να είχα ένα .. "μπλάνκο".. ένα" διορθωτικό" που θα μπορούσε να σβήνει όλα μου τα λάθη..-

Διότι και τα καλά μένουν, δε λέω, μα σε μια δύσκλοη στιγμή δεν σκέφτεσαι συνήθως τα όμορφα, μα τα αντίστοιχα λάθη και άσχημες στιγμές..

Ίσως εγώ τα βλέπω μόνο έτσι, μα τα βλέπω.. καμιά φορά απογοητεύομαι και λέω τι αξίζει πιο πολύ... τι μένει.. διότι εμείς δεν μένουμε, αλλά μένουν τα συναισθήματα, οι πράξεις μας..
Πολύ μπλεγμένα όλα αυτά, μα έτσι ακριβώς είναι στο μυαλό μου..

...................................................................................

Τα "ανθισμένα χαμόγελα" όμως ξαναβρίσκουν τη θέση τους.. το χρώμα τους..

Δεν ξέρω και δεν μπορώ να καταλάβω από που πηγάζει αυτή η δύναμη, αυτή η αισιοδοξία, παρόλο που τα βλέπω έτσι τα πράγματα.. διότι δεν μπορώ να πώ οτι με πηγάζει η αισιοδοξία.. γενικότερα..


Κι όμως.. ίσως αυτή είναι η μαγεία της ζωής.. τι να πώ..

...................................................................................

Από τον sigmataf:
Αυτό το ποίημα γράφτηκε από ένα κοριτσάκι που πεθαίνει πάσχοντας από καρκίνο και είναι σε ένα νοσοκομείο της Νέας Υόρκης. Οι γιατροί του δίνουν μόνο άλλους 6 μήνες ζωής. Και είναι το πιο κάτω.

SLOW DANCE

Παρακολούθησες ποτέ παιδιά στο λούνα-πάρκ? ή άκουσες την βροχή να πέφτει στο χώμα?
Παρακολούθησες το τρελό πέταγμα μιας πεταλούδας? Χάζεψες τον ήλιο καθώς ξεθωριάζει η νύχτα?

Καλύτερα να χαλαρώσεις. Μην χορεύεις τόσο γρήγορα.
Η ζωή είναι μικρή. Η μουσική δεν κρατάει για πάντα.

Τρέχεις αλαφιασμένος κάθε μέρα? Όταν ρωτάς κάποιον «πως είσαι?»
Ακούς την απάντηση? Όταν τελειώνει η μέρα πέφτεις στο κρεβάτι αγκαλιά με σκέψεις για
εκατοντάδες δουλειές που στριφογυρίζουν στο κεφάλι σου?

Καλύτερα χαλάρωσε. Μην χορεύεις τόσο γρήγορα.
Η ζωή είναι μικρή.

Είπες ποτέ στο παιδί σου «θα το κάνουμε αυτό αύριο» και μέσα στην βιασύνη σου δεν είδες την λύπη του? Έχασες επαφή?
Άφησες μια καλή φιλία να πεθάνει επειδή ποτέ δεν είχες τον χρόνο να πάρεις ένα τηλέφωνο και να πεις «γεια!»

Καλύτερα χαλάρωσε. Μην χορεύεις τόσο γρήγορα
Η ζωή είναι μικρή
Η μουσική δεν κρατάει για πάντα.

Όταν τρέχεις παλαβωμένα για να πας κάπου χάνεις τη μισή χαρά της διαδρομής.
Είναι σα να πετάς ένα δώρο που δεν άνοιξες......

Η ζωή δεν είναι αγώνας ταχύτητας. Γι' αυτό χαλάρωσε.
Άκου την μουσική Πριν τελειώσει το τραγούδι.

Δεν υπάρχει σχόλιο.. Μόνο χαμόγελο για το αύριο, που εμείς μπορούμε να το ... ονειρευόμαστε..

8 σχόλια:

par...alogos είπε...

Προσωπικά, σε βάθος χρόνου, μου μένουν μόνο τα καλά. Τα άλλα τα ξεχνώ. Σαν λήθη. Άπειρος λήθη [που λέει και η Κική Δημουλά].
Και τολμώ να πω ότι η χαλάρωση δεν είναι μέσα στο πρόγραμμά μου. Παρ` όλα αυτά περνάω πολύ καλά και μου αρέσει έτσι...
Είναι το τι ζητά ο καθένας!!!

*άσχετο: η περίπτωση να αφαιρέσεις το Word Verification γιατί αρχίζει να δυσκολεύει παίζει;

Vrachatis Dimitrios είπε...

τα λάθη μας δεν πρέπει να τα σβήνουμε...

πρέπει να τα αγαπάμε, γιατί τα λάθη μας κάνουν αυτό που είμαστε...

μας δίνουν αυτά τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά...

μας κάνουν να ξεχωρίζουμε...

μας δίνουν την δυνατότητα να χαμογελάσουμε ξανά μόλις περάσουν!

cortlinux είπε...

κάτι που δεν φαίνεται εξαρχής στο ποίημα είναι η αίσθηση της ακοής.

ακούς την βροχή; (αλήθεια πόσοι έχουν προλάβει ή καθήσει να την ακούσουν)

είναι διαφορετικός ο κόσμος όταν τον ανακαλύπτεις μέσω της ακοής και λειτουργεί διαφορετικά ο χρόνος γιατί αναγκάζεσαι να κατεβάσεις ταχύτητα.

έχεις ακούσει την ανάσα τους/της εραστής/ερωμένης σου; δεν είναι σαν να ακούς κάτι μέσα από την ψυχή του/της; δεν καταλαβαίνεις περισσότερα από χίλια "σε αγαπώ";

ακούς τι σου λέω; ακούμε ποτέ; είναι δύσκολο πράγμα να ακούς, γιατί θα πρέπει να προσέξεις. θα πρέπει να σπαταλήσεις χρόνο.

και ξέρεις γιατί φοβόμαστε να ακούσουμε (να δούμε κτλ);

γιατί φοβόμαστε το λάθος. μην τυχόν χάσουμε χρόνο... τον χρόνο μας που τελικά τον σπαταλάμε σε πράγματα που δεν αγαπάμε απαραίτητα.

........................

γράφω αυτά και σκέφτομαι...
αλήθεια εγώ άκουσα αυτό που ήθελες να πεις; άκουσα αυτό που ήθελε να πει το κορίτσι;


(αυτά φυσικά απευθύνονται σε περιπτώσεις που δεν υφίσταται θέμα επιβίωσης)

just..living!!! είπε...

@ par...alogos

Και μένα σε βάθος χρόνου μουμένουν τα καλά.. αλλά πραγματικά σε βάθος χρόνου..

Είναι το τι ζητά ο καθένας μα και το τι μπορεί.. διότι στα λόγια καλά τα πάω, στην πράξη είναι το πρόβλημα μου..

Υγ όσον αφορά το word verification θα ψάξω πως γίνεται να το βγάλω.. :-)

just..living!!! είπε...

@ cortlinux

Πολύ σωστή παρατήρηση.. αναγκάζεσαι όντως να "κατεβάσεις" ταχύτητα.. όντως είναι δύσκολο πράγμα να ακούς..

ΥΓ.Η ανάσα..??? σίγουρα καταλαβαίνεις και νιώθεις πάνω από χίλια σαγαπώ..

Πόσο σωστά το θέτεις.. φοβόμαστε να ακούσουμε αρκετές φορές.. φοβόμαστε και φοβάμαι το λάθος..διότι μπορεί τελικά να σπαταλάμε χρόνο έτσι..

Όοσν αφορά για το άν άκουσες αυτά που θέλω να πώ.. μάλλον με έκανες να τα ακούσω και γω από σένα.. :-)

lena_zip είπε...

Είμαι κι εγώ γενικά αισιόδοξος άνθρωπος αλλά τις λίγες φορές που απελπίζομαι είμαι να με κλαιν οι ρέγγες.
Ευτυχώς όμως κι εγώ μόνο τα καλά κρατάω στο τέλος και μαθαίνω από τα λάθη μου.

just..living!!! είπε...

@ lena_zip

Ακριβώς αυτό..όταν απελπίζομαι μου έρχονται όλα τα άσχημα στο μυαλό μου..

Όμως όντως μέσα από τα λάθη μας μαθαίνουμε πολλά.. :-)

just..living!!! είπε...

@ light

Έχεις δίκιο.. όντως μας κάνουν αυτό που είμαστε.. και όντως οι άλλοι μας αγαπάνε μαζί μα αυτά..

Να χαμογελάσουμε μόλις περάσουν..!!!Μου άρεσε αυτό!!!

:-)