Σάββατο, Οκτωβρίου 13, 2007

Τα πιόνια της...ζωής..

Η ζωή μας είναι σαν το σκάκι...

Όλες οι κινήσεις μας είναι σημαντικές.. άλλες λιγότερο και άλλες περισσότερο..

Τα αποτελέσματα τους μπορεί να μην είναι άμεσα..μπορεί όμως και να είναι.. όπως λοιπόν σε όλα τα παιχνίδια, έτσι λοιπόν και στη ζωή, σημασία πάντα δεν έχει το αποτέλεσμα, μα και το μέγεθος της προσπαθειας.. όπως επίσης το άν έπαιξες "τίμια"ή οχι...

Έτσι λοιπόν καμιά φορά νιώθω πιόνι της ίδιας μου της ζωής...

Το δικό μου "σκάκι" θα ήθελα να έχει τα εξής χρώματα.. χρώματα που να τα "επιλέγω" εγώ..

Διότι τι πιο σημαντικό από το να έχεις τη ζωή σου γεμάτο χρώματα.. χρώματα και "κινήσεις" που να σε εκφράζουν, να φωνάζουν οτι είσαι εσύ..

Και άν κάνεις λάθος..??? Δεν πειράζει.. Ξεκινάμε άλλο "παιχνίδι".. :-)

12 σχόλια:

lena_zip είπε...

Τώρα μάλιστα...τέτοια να ακούω! Θετική σκέψη και αισιοδοξία! Άντε να περνάς καλά. Φιλιά.

just..living!!! είπε...

@ lena_zip

Αυτό θα προθσπαθήσω-->Ύστερα από μια κουβέντα που είχα με μια φίλη μου.. μου είπε βέβαια πολύ σκληρά πράγματα μα με έκανε να καταλάβω πολλά.. αυτό που λέμε:η αλήθεια πονάει..

:-)

Sigmataf είπε...

nai!!!!!!!!!!!!!

just..living!!! είπε...

@ sigmataf

Αχά..!!!Βλέπω οτι συμφωνούμε..!!!χχχ

;-)

par...alogos είπε...

Χρώματα κι αρώματα...

[που λέει και το τραγούδι]

just..living!!! είπε...

Ακριβώς..ζωντανά χρώματα και αρώματα..

:-)

Grigsgr είπε...

Ναι αλλά σκέψου πως το σκάκι είναι απο τα παιχνίδια που φημίζεται οτι έχει πολύ σκέψη και πάρα πολύ προσεγμένες κινήσεις.
Δεν είναι απλά και επιπόλαια - να το πω έτσι.
Όσο για το παιχνίδι, ναι αν κάνεις λάθος το πάμε πάλι. Όμως στο σκάκι πάντα προσπαθείς να μην κάνεις.

just..living!!! είπε...

@ grigsgr

Χμμ..καλώς ή κακώς εγώ γενικότερα πρίν κάνω κάτι το σκέφτομαι αρκετά θα έλεγα, οπότε έν μέρει μοιάζει..και στη ζωή προσπαθώ να μην κάνω λάθη όμως κάνω.. όπως και στο σκάκι..χχχ

:-)

Αγγελική Στ. είπε...

Όπως αυτό που λέει η Ράνια στους Singles Θεμελιώδης αξία: η ζωή είναι σαν το τάβλι. Με μαύρα και άσπρα πιόνια. Είτε κερδίσεις είτε χάσεις ξεκινάς πάντα από την αρχή. Και το παιχνίδι έχει πάντα πλάκα όταν παίζουν τουλάχιστον δύο!! Καλημέρα!

ΦANTAΣΙόΠΛΗΚΤΟΣ... είπε...

ΤΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ....Μ'ΑΡΕΣΕΙ....ΠΟΛΥ...ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΕΡΓΟ ΘΕΑΤΕΣ...ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ....

just..living!!! είπε...

@ sunshine

Ακριβώς..!!! :-)

Μου αρέσουν πάρα πολύ οι θεωρίες της..είναι τόσο σωστές και εύστοχες..

just..living!!! είπε...

@ φαντασιόπληκτος

Στο ίδιο έργο..με διαφορετικές ερμηνείες.. ;-)