Τετάρτη, Ιουλίου 25, 2007

To blog of course..!!!


Καθόμουν και έψαχνα στα blogs, και ξαφνικά είδα οτι σε αρκετά έχει τεθεί ένα πολύ ενδιαφέρον ερώτημα...To blog or not to blog..???
Μπαίνοντας στο blog του Σπύρου Αγγελόπουλου και βλέποντας την εικόνα που έχει βάλει, καθώς επίσης και στο blog kaltsovrako, dixws-telos, βρήκα πολύ ενδιαφέρον τις απόψεις περί blogs.

Βασικά τα blogs για μένα είναι γενικότερα ένας τρόπος έκφρασης των σκέψεων μας.. Είναι ένας χώρος -κάτι σαν ημερολόγιο βασικά- όπου μπορώ να εκφραστώ χωρίς να φοβάμαι, χωρίς να σκέφτομαι.. Θέλω κάτι να μοιραστώ, θέλω απλά να γράψω κάτι για να υπάρχει, ένας χώρος δικός μου..

Αυτός ο χώρος για άλλους μπορεί να υπάρχει έτσι απλά, χωρίς κάποιο ιδιαίτερο σκοπό, μπορεί όμως να εξυπηρετεί και κάτι.. Από το να κάνει διαφήμιση μέχρι και το περνάει απόψεις, να δίνει χρήσιμες συμβουλές..

Είναι όμορφο να ξεκινάς μόνο και μόνο για να έχεις το χώρο σου.. Όταν βλέπεις πως σε αυτό το χώρο έρχονται και άλλοι αναγνώστες και μοιράζονται τις σκέψεις και τις απόψεις τους, τότε είναι ακόμη καλύτερα.. Θυμάμαι το πρώτο σχόλιο που μου έκαναν.. Εκεί είπα, "ώπα, δεν είμαι μόνη μου εδώ.." Αυτό όμως δεν αλλάζει το γεγονός οτι γράφω για μένα.. απλά για να υπάρχουν καπου όλα αυτά, ακριβώς σαν ημερολόγιο.. πιο "ενημερωμένο" θα έλεγα..

Αυτό δηλαδή δεν σημαίνει πως θα πρέπει να αλλάξει ο τρόπος γραφής..

Αυτό είναι και το όμορφο των blogs.. Είναι σαν να "αποκρυπτογράφεται" ο χαρακτήρας όλων μας μέσα από αυτά...

Έτσι λοιπόν, πιστεύω πως αξίζει να... blog...

8 σχόλια:

kaltsovrako είπε...

Ενας χώρος που δεν υπάρχει καμμιά υοχρέωση. Ακόμα και απέναντι στον εαυτό μας.

;)

just..living!!! είπε...

Ακριβώς..

Καμία υποχρέωση ούτε απέναντι μας ούτε απέναντι σε άλλους..δεν "πρέπει" να γράφουμε κάθε μέρα,μονάχα όταν το θέλουμε και μας γεμίζει πραγματικά..

trying escape the truth είπε...

Χωρίς πρέπει χωρίς ντροπές χωρίς απολογίες. Αν μπει το πρέπει χάνει την αξία του. Γράφεις για να γράφεις και όπως το πες για να λες "δεν είμαι ο μόνος"
Γράφεις για να τα διαβάσεις κυρίως εσύ και πρώτα από όλους.

just..living!!! είπε...

Χωρίς "πρέπει"..σωστά..!!!

Καμιά φορά επίσης ενώ γράφεις κάτι και μετά δεν το καταλαβαίενις κάν εσύ,και λες οκ δεν βγάζω νόημα,τυχαίνει οι άλλοι να το καταλαβαίνουν πολύ καλύτερα από σένα..ίσως επειδή βιώνουν και αυτοί την ίδια κατάσταση, ποιος ξέρει..χχχ

tk είπε...

Εγώ ξεκίνησα το blog μου γιατί ήθελα να βγάλω παραέξω αυτά που έγραφα. Ένιωθα ότι πλέον δεν είχχε νόημα να τα κρατάω για μένα. Το blog ήταν το καλύτερο μέσο, για να τα παρουσιάσω όπως ήθελα, σε πολύ και διαφορετικό κόσμο. Νιώθω ότι πέτυχα αρκετά. Έχω δει πολύ ωραία blog που έχουν πολλά να μου δώσουν, με πολύ διαφορετικά στυλ. Πιστεύω ότι ο καθένας αφήνει σημάδια του χαρακτήρα του στο blog του. Λίγα πράγματα για το ποιος είναι. Δεν χρειάζονται περισσότερα για την επικοινωνία.

Ανώνυμος είπε...

Σε βρήκα από σχόλιο στο blog μου! Μου άρεσε το blog σου και να είσαι σίγουρος ότι θα σε διαβάζω! Όπως απάντησα και στο blog μου, η απάντησή μου θα είναι λίγο μεγάλη, οπότε, αντί για σχόλιο, θα την κάνω σε επόμενο άρθρο! Σε ευχαριστώ και για την αναφορά!

just..living!!! είπε...

@ morfeas

Τα blogs όντως είναι από τα καλύτερα μέσα για να παροσυιάσεις και να εκφράσεις οτιδήποτε θέλει ο καθένας μας..

Υπάρχουν πάρα πολλά blogs που όντως έχουν και σου δίνουν πάρα πολλά..

Όσον αφορά για το χαρακτήρα...πιστεύω οτι το κάθε blog "φωτογραφίζει" την προσωπικότητα του καθενός μας..

just..living!!! είπε...

@ @ngel

Σε ευχαριστώ πολύ..!!! :-)
Διάβαζα το blogs σου,το είχα ανακαλύψει τυχαία..!!!

Θα περιμένω λοιπόν το άρθρο σου..!!!χχχ