Κυριακή, Απριλίου 08, 2007

Διότι κάποια πράγματα..δεν αλλάζουν..


Έτσι είναι.. αυτό δηλαδή συνειδητοποιώ... κάποια πράγματα-πρόσωπα δεν αλλάζουν..

Όπως για παράδειγμα η οικογένεια σου.. που θα είναι πάντα δίπλα σου.. που ξέρεις οτι νοιάζεται για το δικό σου καλό, το πραγματικά καλό, χωρίς κανένα όφελος.. μόνο προσφέροντας αγάπη..

Διότι κάποια πράγματα δεν "πεθαίνουν" έτσι απλά..το χαμόγελο και η αγκαλιά των δικών σου όταν εσύ είσαι πεσμένη..σημαίνει πολλά...σε κάνει να αισθάνεσαι ακόμη περισσότερα.. σε κάνει να λές πως ότι άλλο σε απασχολεί δεν αξίζει τόσο.. όσο το να βλέπεις τα χαμόγελα των δικών σου ανθρώπων.. να τους ζείς κοντά σου...

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Όντως...Η οικογένεια σε στηρίζει πάντα. Δε ζω μαζί με τους δικούς μου αλλά έχω καταλάβει ότι όταν περνάω δύσκολα, ακόμη και αν είναι μακριά μου, είναι πάντα δίπλα μου. Και εγώ το ίδιο μαζί τους. Εύχομαι αυτό να μην αλλάξει ποτέ..

just..living!!! είπε...

Πραγματικά πιστεύω πως είανι από τα πράγματα που δεν αλλάζουν ποτέ..απλά θα είναι εκεί...όπως και εσύ άλλωστε για αυτούς..έτσι χωρίς λόγο...και αθ το νιώθεις πάντα αυτό..!!!

χχχ