Παρασκευή, Αυγούστου 31, 2007

Ότι γίνεται..δεν μπορείς να το πάρεις πίσω..-κουβάρι..


Ότι γίνεται σε αυτή τη ζωή δεν μπορεί να ξανάρθει πίσω.. ή καλύτερα οτι περνάει δεν ξαναγυρίζει πίσω..

Η κάθε στιγμή που ζούμε είναι δική μας, και δεν θα ξανάρθει..αυτό το δευτερόλεπτο που πέρασε "χάθηκε"..-
λόγια μιας φίλης μου που συνηδειτοποίησε μερικά προσωπικά πράγματα..

Γιατί το λέω αυτό???Τα χρόνια περνάνε τόσο γρήγορα,μα τόσο γρήγορα..είναι κρίμα να αφήνουμε τις στιγμές να περνάνε έτσι, νιώθοντας φόβο για τις στιγμές που θα έρθουν.. - αυτό το λέω πάλι καθαρά για μένα...
Διότι έτσι χάνουμε και τις "τωρινές" μας στιγμές...

Μα γιατί τα λέω αυτά?Δεν ξέρω πραγματικά...(σκέψη εντελώς ξαφνική μέσα στο τράμ..)

:-)

3 σχόλια:

cortlinux είπε...

κι εκεί που ήμουν σχετικά ήρεμος και σκεφτόμουν το μέλλον μου, ήρθες με το πανέμορφο χαμόγελό σου να μου θυμίσεις τις στιγμές που έχασα στο παρελθόν μου βλακωδώς...

και με ξαναέπεσα...

αλλά είναι το χαμόγελό σου και τα χρώματα σου που ακόμη κι αυτό το πέσιμο το ευχαριστιέμαι

:-p

just..living!!! είπε...

Όνυως όλοι αςμ έχουμε "χάσει" στιγμές στο παρελθόν..στιγμές που όπως είπε και η φίλη μου,δε γυρνάνε πίσω..ακόμη και το λεπτό που μου μιλούσε,έφυγε..

Το θέμα όμως είανι τι κάνουμε από δω και πέρα για το παρόν-μην χάνουμε και αυτές τις στιγμές- και γαι το μέλλον..για την ακρίβεια, άς ζήσουμε το παρόν "επενδύοντας" το μέλλον μας, οχι "πνίγοντας" το με φόβους και άγχη..

Υπάρχουν όντως κάποια χαμόγελα που κάνουν αυτό το "πέσιμο" δημιουργικό..

;-)

oneiroparmenh είπε...

Διαβάζωντας αυτό το post σου θυμήθηκα
ένα στίχο από ένα ποίημα του Federico
Garcia Lorca που είχα διαβάσει κάποτε...Νομίζω λεγόταν Ανεμοδείκτης αλλά δεν είμαι σίγουρη...