Πέμπτη, Αυγούστου 23, 2007

Βουτιά στα βαθιά..χωρίς "ανάσα"..

Διακοπές τέλος..οι ωραιότερες μέχρι τώρα...δεν έχω κανένα παράπονο-θα ήμουν αχάριστη..

Όμως η επιστροφή ήταν πολύ απότομη..βουτιά στα "βαθιά"..

Με το που επιστρέφω λοιπόν κατευθείαν δουλειά, εκλογές, προβληματισμός..

Και δε φτάνουν όλα αυτά.. έχω να αντιμετωπίσω και τον ίδιο μου τον εαυτό.. Τι εννοώ..??? Φόβους και σημαντικές αποφάσεις... Ξαφνικά ένιωσα οτι δεν μπορώ να πάρω ανάσα.. Δεν είμαι "σίγουρη" για τίποτα.. τι έχω κάνει λάθος, τι σωστό, τι μου αρέσει, τι οχι.. Ούτε στην εφηβεία δεν είχα νιώσει έτσι...


8 σχόλια:

aggelika είπε...

Μην βιαστείς.. Με θωλό μυαλό το πιο πιθανό είναι οι αποφάσεις σου να είναι λανθασμένες. Κουράγιο, την μεταδιακοπική κατάθλιψη οι περισσότεροι την περνάμε!

Ανώνυμος είπε...

Φίλη μου πολλοί και πολλές φορές δεν είμαστε σίγουροι για κάτι που σκεφτόμαστε ή αισθανόμαστε. Σχετικά με τις αποφάσεις, καλύτερο είναι να πάρεις μια απόφαση και ας βγει λάθος παρά να μην πάρεις καθόλου. Σου μιλάει ένας άνθρωπος που από το άγχος που έχει δε μπορεί να πάρει αποφάσεις εύκολα. Πιο πολύ με ενοχλεί που δε μπορώ εύκολα να αποφασίσω παρά όταν καταφέρω να αποφασίσω μπορεί να έχω πάρει λάθος απόφαση.
Με αγάπη πάντα
Agorafoviagr

par...alogos είπε...

Τώρα πια ξέρεις...

just..living!!! είπε...

@ aggelika

Όντως δεν πρέπει να βιαστώ..διότι είναι σημαντικέ αποφάσεις που αφορούν την υπόλοιπη μου ζωή..

Όσον αφορά την κατάθλιψη,μέχρι τώρα δεν τηνν είχα πάθει ποτέ διότι δεν δούλευα,και ήταν συνέχεια σαν διακοπές..τώρα καταλαβαίνω τη σημασία τους..χχχ

just..living!!! είπε...

@ par...alogos

Μάλλον το ψάχνω καλύτερα πότι άλλες φορές θα έλεγα.. και έχω ήδη αποκλείσει κάποια πράγματα που στο παρελθόν τα θεωρούσα "σωστά"..

:-)

just..living!!! είπε...

@ agorafoviagr

Έχετε απόλυτο δίκιο..πιο πολύ φοβάμαι και νευριάζω με τον εαυτό μου που δεν μπορώ να πάρω εύκολα αποφάσεις παρά για το άν θα είναι η πιο σωστή..

Άγχος, άλλο κομμάτι του εαυτού μου και αυτό..:-)

Τέλος όντως πρέπει να πάρεις μια απόφαση παρά να μην την πάρεις καθόλου..είναι αυτό που λένε οτι καλύτερα να μετανιώσει για κάτι που έκναες,παρά να μετανιώσεις για κάτι που δεν έκανες ποτέ..

nakupenda είπε...

Και μέσα σ' όλα αυτά -κι εγώ μια απ'τα ίδια- μυρίζεις τη θανατίλα στον αέρα...

just..living!!! είπε...

@ nakupenda

Άσε δεν έχω ξαναιώσιε έτσι..πολύ θλίψη..είναι τόσο μα τόσο κρίμα,δεν μπροεί να συμβαίνει τέτοια καταστροφή..