Τετάρτη, Ιουνίου 06, 2007

Είσαι.................


Θέλω μια αγκαλιά για να ξεχάσω...
Να ξεχάσω οτι η ζωή είναι πολύ μικρή.. τόσο που έχω αρχίσει να φοβάμαι.. για ανθρώπους δικούς μου, οχι για μένα... Η αγάπη πονάει πραγματικά.. όταν είναι αληθινή.... θέλει θυσίες.. και δεν εννοώ απαραίτητα την ερωτική αγάπη...
"Αγάπα με, δεν είμαι δυνατή, τα μάτια σου ελπίδα, τα χείλη σου στοργή Αγάπα με, πολύ στην αγκαλιά σου κράτα με, να βρίσκω αντοχή, ο κόσμος είναι σύννεφο κι η γη μια φυλακή. Στην αγκαλιά σου κράτα με, να βρίσκω αντοχή"...

........................................................


Θέλω να κλάψω και δεν ξέρω το γιατί... ίσως για όλες τις εντάσεις αυτών των ημερών...




Ίσως το οτι νιώθω πως καμιά φορά είμαι απλά "παρατηρητής" της ζωής..της δικής μου, και όλων..

5 σχόλια:

o kairos είπε...

Τα δακρυα ειναι τα διαμαντια της ψυχης

Sigmataf είπε...

Καλημέρα ρεεεεεεεεεεεεεεεε.

Γουστάρεις να γίνουμε πρωταγωνιστές;

Ανώνυμος είπε...

Είναι λίγες οι φορές που μπορείς να εισαι πραγματικά παρατηρητής...καλύτερα ζήσε δράσε καιοπως ειπω΄θηκε γίνε πρωταγωνιστής!

par...alogos είπε...

Νοιώθω ότι ένα μεγάλο ποσοστό των posts σου απευθύνονται σε συγκεκριμένο άνθρωπο...
οπότε εκ των πραγμάτων δεν παρεμβαίνω με περαιτέρο σχολιασμό...

just..living!!! είπε...

@ kairos

Όντως τα δάκρυα είναι τα διαμάντια της ψυχής... κυρίως όταν αφορούν δάκρυα "χαράς"...

@ sigmataf

Άν το θέλω λέει..!!@!Μπορούμε..???Άν ναι..φύγαμε!!! χχχ

@ lifewhispers

Πρωταγωνιστής είσαι κάθε μέρα.. καμιά φορά όμως νιώθω πως απλά αφήνω κάποια πράγματα να γίνονται και από "φόβο", δισταγμό ή όπως αλλιώς λέγεται απλά δεν κάνω τίποτα και υα αφήνω έτσι αν περνάνε, με αποτέλεσμα να γίνομαι ένας απλός "παρατηρητής" σε πράγματα που με ενοχλούν.. Όταν όμως το παίρνω απόφαση.. τότε γίνομαι.. πρωταγωνίστρια σε ταινία που παίζω μόνη μου.. χχχ

@ par...alogos

Όντως κάποιο μεγάλο κομμάτι των posts μου γινονται γαι ένα συγκεκριμένο άτομο, ή και γενικά για υπαρκτά πρόσωπα..

Οπότε άν πιστεύεις οτι με το σχολιασμό σου θα βοηθήσεις..να παρέμβεις! :-)