Σάββατο, Νοεμβρίου 15, 2008

Απογοητευμένη.....

Δεν ξέρω ίσως εγώ περιμένω πολλά απο τους ανθρώπους που εχω δίπλα μου,ή απο τον άνθρωπο μου..ίσως είμαι παράλογη και ζητάω το ιδανικό που μπορεί να μην υπάρξει και ποτέ..

Ίσως ζω ακόμη στο "παραμύθι" μου...

Είναι όμως κάποιες στιγμές που μαθαίνεις κάτι που μπορεί να σου καταστρέψει όλη την εικόνα που έχεις για κάποιον....Εκεί τι κάνεις??Νιώθω ειλικρινά απογοητευμένη και στεναχωρημένη-σαν να είμαι εγώ ο "βλάκας"....

Πρέπει να αλλάξω και να μη δινω τόσα ακόμη και εκεί που πιστεύω-πίστευα οτι αξίζει..Όμως φοβαμαι μην αλλάξω 100% διοτι ευτυχώς ή δυστυχώς δεν μπορώ να προσποιηθώ..πνίγομαι και όταν πνίγομαι θελω να το δείξω,να κάνω εκείνη τη στιγμή το μπάμ..

Δεν μπορώ πλέον να έχω μνήμη χρυσόψαρου και να ξεχνάω..οχι δεν μπορώ..

8 σχόλια:

aggelika είπε...

Βάλε απλά πάνω απ' όλα τον εαυτό σου. Όχι εγωιστικά.. Απλά να κοιτάς πρώτα τι θες εσύ και να βάζεις τα δυνατά σου να το καταφέρεις. Μόνο έτσι θα τα βρεις με τον εαυτό σου και θα καταλάβεις τι ζητάνε και οι άλλοι!

par...alogos είπε...

Η γνώμη μου είναι ότι δεν πρέπει να εμπιστευόμαστε ούτε τον εαυτό μας. Κάποια στιγμή μέχρι και το ίδιο μας το εγώ θα μας πληγώσει...πόσο μάλλον οι άλλοι...

just..living!!! είπε...

@ aggelika

Σ'αυτό έχεις δίκιο..μόνο έτσι θα μπορείς να καταλάβεις και τους άλλους!

just..living!!! είπε...

@ par...alogos

Μα δεν γινεται ούτε τον εαυτό μας!Τουλάχιστον οχι παντα!Διότι διαφορετικά..το χάσαμε το παιχνίδι..!!χχχ

kat. είπε...

ο εγωισμός σε προστατεύει..

just..living!!! είπε...

Αυτό είναι το κακό..οτι δεν έχω εγωισμό..

par...alogos είπε...

Όλοι έχουμε εγωισμό.
Είμαστε φτιαγμένοι από εγωιστικά γονίδια.
Για να βρούμε κάποια αλτρουιστική ηφή στους εαυτούς μας πρέπει να προσπαθήσουμε να ξεφύγουμε από τον ίδιο μας τον εαυτό. Κατ` εμέ σχεδόν απίθανο...

Προτείνω το βιβλίο "Εγωιστικό γονίδιο" του Dawkins.
;)

just..living!!! είπε...

@ par...alogos

Τότε λοιπόν αναδιατυπώνω....είμαι εγωίστρια εκεί που δνε πρέπει να είμαι..δλδ ο εγωισμός μου βγαίνει σε λάθος άτομα..