Τρίτη, Σεπτεμβρίου 02, 2008

Μ΄αρέσει - Δεν μ΄αρέσει..

Το καλοκαίρι πέρασε και μπορώ να πω πως ήταν απο τα πιο ωραία και ξεκούραστα.. Υπήρξαν μέσα σε αυτό πολύ όμορφες και "δυνατές" στιγμές..

Όταν μετά απο ένα τόσο όμορφο καλοκαίρι γεμίζεις με δύναμη και όρεξη γαι το χειμώνα, χαμογελάς.. Και όταν όμως γνωρίζεις οτι θα είναι "δύσκολος" χειμώνας..?? Ίσως ναι..

Σκέψεις τριγύρω μου παντού..σαν κάτι να μου φωνάζει να "ξυπνήσω", να κουνηθώ, να δραστηριοποιηθώ..

Έτσι είναι και έτσι πρέπει να γίνει.. απλά έχω σαν ελάττωμα οταν περνάω πολύ όμορφα μετά να έρχεται ο φόβος.. χαζό μεν, μα πιστεύω ανρθώπινο.. Φέτος πρέπει να γίνουν πολλά πράγματα, για αυτό και αυτήν την περίοδο το μυαλό μου είναι σαν να βρίσκεται σε ένα μπαούλο γεμάτο παιχνίδια.. και γω είμαι το παιδάκι έξω απο αυτο που φοβάται να πάει να παίξει...

Μαρέσει
που πέρασα ένα από τα πιο όμορφα μου καλοκαίρια..

Δεν μαρεσει που η επιστροφή μου με γυρνάει στην πραγματικότητα.. μήπως λοιπόν ήρθε η ώρα αυτήν την πραγματικότητα να την πάρω περισσότερο στα χέρια μου και να μην βασίζομαι τόσο σε άλλους..?? Λέω μήπως..

8 σχόλια:

Little_Pat είπε...

Μάλλον ήρθε η ώρα ;-)

just..living!!! είπε...

Ναι τελικά ήρθε..και σιγά σιγά ξεκινάω να κάνω κάτι για αυτό.. ;-)

kat. είπε...

μου αρέσει που τελείωσε το καλοκαίρι!
δεν μου αρέσει που είμαι η μόνη που χαίρομαι που τελείωσε το καλοκαίρι!

just..living!!! είπε...

@ kat

Δεν είσαι η μόνη..!!Βασικά και σε μένα μου αρεσει που τελείωσε και που ήρθε ο χειμώνας..!!αρκεί να μην βρέχει..χχχ

aggelika είπε...

Δυστυχώς η πραγματικότητα θα είναι πάντα εκεί να μας βασανίζει. Τουλάχιστον είναι κι αυτές οι όμορφες στιγμές που λες.. καλοκαιρινές, με ήλιο και φως!

olgitsa είπε...

h kathe epoxh exei ta kala kai ta kaka ths...aisiodoksia thelei..arghsa alla to katalava...
des ta kala tou xeimwna..xouxouliasmata,pareistikes vradies me dvd kai vlakeies...
kai enas kalos logos na xairesai pou hrthe o xeimwnas??exei kai ta xristougenna:D

Grigsgr είπε...

στην kat. δεν θα πω κάτι. Τα συζητάμε μέρες τώρα. :)
όσο για εσένα just, θα σε ρωτήσω το εξής που ρωτάς κι εσύ στον εαυτό σου. Μήπως;

just..living!!! είπε...

@ aggelika

Οι όμορφες στιγμές όποιες και αν ειναι αυτες υπάρχουν..και για να υπάρχουν κάτι σημαίνει..χειμώνα και καλοκαίρι..

@ olgitsa

Όντως..με αισιοδοξία όλα είναι διαφορετικά...πιο όμορφα και ίσως και πιο.."ανεκτά"..

@grigsgr

Όντως..μήπως..?? ;-)