Τετάρτη, Νοεμβρίου 14, 2007


Μην με ξυπνάς σε παρακαλώ.....

...................................................................................

Άσε με στα όνειρα μου... στα δικά μου όνειρα..
Αυτά που κάποτε ξεκίνησα να ονειρεύομαι.. αυτά που κάποτε με γέμιζαν..


Είμαι μέσα στον κύκλο της ζωής μου..

Οχι, δεν θα βγώ από αυτόν.. μα θα μπώ ακόμη πιο μέσα.. θα έχω τα αστέρια δίπλα μου.. και δεν θα αφήσω καμία μπόρα να μου τα πάρει μακριά...

...............................................................................

I LIVE TO DREAM.. I DREAM TO LIVE...

6 σχόλια:

par...alogos είπε...

Η τομή των κύκλων των ζωών μας μπορεί να προκύψουν πιο συνεκτικοί από την ένωση αυτών...

lena_zip είπε...

Όνειρα...γιατί όχι;;!!

just..living!!! είπε...

@ par...alogos

Όντως μπορεί να προκύψουν πιο συνεκτικοί.. σωστό αυτό που είπες...

:-)

Υγ δεν ξέχασα το confirmation απλά δεν το έφτιαξα ακόμη!!!
χχχ

just..living!!! είπε...

@ lena_zip

Κάτι ήξερα που μου ήρθε αυτός ο.. "τίτλος"..μα δίκιο δεν έχω.. γιατί οχι???

χχχ

!-)

lena_zip είπε...

Ναι δίκιο έχεις. Γι'αυτό και το σχολίασα. Όπως λέει και η μαμά μου...και στα όνειρα οικονομία θα κάνουμε;;;

just..living!!! είπε...

@lena_zip

Πολύ σωστό.μας φτάνουν όλα τα άλλα.. και στα όνειρα..???Έ, τότε να το διαλύσουμε το "μαγαζί"..

χχχ