Κυριακή, Νοεμβρίου 19, 2006

Όλα είναι θέμα..."αγώνα"....

Άν το καλοσκεφετείτε, όλα είναι θέμα...αγώνα...Τι εννοώ..???

Από την ώρα που γεννιέσαι αγωνίζεσαι..Αγωνίζεσαι να βγείς στη ζωή..Στη συνέχεια αγωνίζεσαι να πετύχεις σε κάποιο πανεπιστήμιο,να βγείς από εκεί..Μετά να βρείς κάποια δουλειά,να κάνεις σωστή οικογένεια από την οποία να μην λείψει ποτέ τίποτα...
Αγωνιζόμαστε συνέχεια,δίνουμε από μικρές μάχες μέχρι μεγάλες(πχ όσον αφορά θέματα υγείας)

Όμως τι αξίζει να προσέξουμε πιο πολύ?Το πoιο θα είναι το αποτέλεσμα ή το πώς αγωνιστήκαμε και ποιους είχαμε δίπλα μας..???
Καλό αυτό το ερώτημα μα με πολύ δύσκολη απάντηση..Το ιδανικότερο θα ήταν ένας συνδυασμός και των δύο,βεβαίως πολύ δυσκολο στην πράξη..

Πώς μου ήρθαν όλα αυτά..???Από την πορεία του Πολυτεxνείου μέχρι και την κάθε μου μέρα..Που προσπαθώ να είμαι σωστή απέναντι στα άτομα που αγαπώ και μαγαπούν αληθινά,από το οτι θέλω να είμαι σωστή απένατι στις υποχρεώσεις μου ώς προς τη σχολή,να μην απογοητεύσω αυτά τα άτομα...μα καμιά φορά αφήνω εμένα έξω από όλα αυτά με αποτέλεσμα να απογοητεύω τον ίδιο μου τον εαυτό...

Δεν υπάρχουν σχόλια: