Δευτέρα, Ιανουαρίου 16, 2006

Μικρές..αλήθειες..που σημαίνουν πολλά..


Χμμμ..





1)Ρόδα είναι και γυρίζει-πόσες φορές έχω βρεθεί σε κάποια θέση και μετά βρίσκεται καποιος άλλος ή και το αντίθετο..
2)Ποτέ μην λές ποτέ..Πλέον στη ζωή μου δεν λέω ποτέ οχι,δεν αποκλείω τίποτα πια διότι όσες φορές το έκανα αυτό..πάντα συμβαίνει τι αντίθετο..Και στην τελική δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για τίποτα..Ακόμη και για τον ίδιο σου τον εαυατό..
3)
Δύναμη έχει αυτός που όταν πέφτει ξανασηκώνεται, οχι αυτός που δεν πέτφει ποτέ..

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πολύ σοφές κουβέντες. Εκείνο που λέω πάντα μέσα μου είναι το τρίτο που έχεις βάλει στο post σου:
"Δύναμη έχει αυτός που όταν πέφτει ξανασηκώνεται, οχι αυτός που δεν πέτφει ποτέ.."
Έτσι ακριβώς είναι.
Να είσαι καλά φίλε μου
Agoraofviagr

just..living!!! είπε...

Έτσι είναι τελικά..όλα τα παραπάνω τα κατάλαβα από δικά μου λάθη και παθήματα..

Και όντως είναι το πιο δύσκολο..το να ξανασηκώνεσαι..και πολλές φορές χρειάζεσαι ένα "στήριγμα" να σε περιμένει όταν θα σηκωθείς..

Όλοι μας να είμαστε καλά και να νιώθουμε τη δύναμη που κρύβουμε μέσα μας..διότι όλοι μας έχουμε τόση δύναμη που ίσως δεν την καταλάβουμε και ποτέ..